Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, należący do grupy kapitałowej Ultimate Games, udostępnił w sklepie Steam zwiastun Malone In Nightmares. Spółka nabyła pełne prawa do tytułu w grudniu 2020 roku. Premiera gry platformowej planowana jest w roku 2021. Demolish Games w lutym z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji. W ramach emisji spółka pozyskała 1 mln zł na nowe produkcje. Demolish Games planuje dołączyć do rynku NewConnect do końca br.
Demolish Games liczy na sukces swojej gry i planuje dołączyć do rynku NewConnect
– Na Steam opublikowaliśmy właśnie zwiastun rozgrywki Malone In Nightmares, którą charakteryzuje surrealistyczny klimat. Mamy nadzieję, że ta oryginalna gra platformowa zyska pozytywne opinie w środowisku graczy. Unikatowa strona wizualna tytułu powstaje w oparciu o prace słynnego polskiego malarza i rysownika – Zdzisława Beksińskiego. Grafiki do gry przygotowuje odręcznie Grupa Who Made This?, która odpowiada za produkcję tytułu – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.
Te artykuły również Cię zainteresują
Podczas rozgrywki gracz wciela się w Malone’a – strachliwego i jednocześnie bardzo kreatywnego chłopca, który musi zmierzyć się ze swoim lękiem do ciemności, kiedy ojciec każe mu zasnąć przy zgaszonym świetle. Produkcja ma podłoże psychologiczne – pozwala zgłębić umysł dziecka i pomóc mu przeżyć nocne koszmary. Inspiracją dla Malone In Nightmares były m.in. kultowe gry wideo: Braid, Celeste, Inside, czy Limbo.
Po procesie preprodukcji, Demolish Games sfinansuje właściwą produkcję gry oraz działania związane z jej promocją. Spółka nie wyklucza, że tytuł będzie portowany na konsole Nintendo Switch, Xbox One i Series S/X, oraz PlayStation 5. Premiera Malone In Nightmares planowana jest w br.
Spółka pracuje aktualnie również nad swoim flagowym projektem z serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. W ramach rozgrywki gracz w roli kierownika firmy budowlanej, będzie przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.
– Demolish and Build 2022 jest dla nas obecnie najważniejszym projektem. Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem rozgrywki wobec znanej już fabuły z poprzednich serii. Chcemy, aby najnowszy tytuł wyróżniał się mechaniką, dlatego wprowadzamy urozmaicenie w zakresie sterowania pojazdami oraz zarządzania firmą. Skupiamy się także na oprawie wizualnej, kładąc nacisk na jak najdokładniejsze odwzorowanie procesu wyburzania. W Demolish and Build 2022 pojawią się nowe elementy, takie jak np. angażujące gracza zagrożenia prądowe, czy instalacje gazowe, które mogą wybuchnąć – dodaje Paweł Dywelski.
Demolish Games w lutym przeprowadziła ofertę publiczną emisji nowych akcji, w ramach której pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Studio przeznaczy środki z emisji na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A.
Studio chce dywersyfikować działalność i wydawać 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzone przez własne zespoły.
Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.
Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Autor poleca również:
- Atomic Jelly w 2021 roku wprowadzi do sprzedaży dwa projekty
- Zarząd TIM S.A. przyjął politykę dywidendową na lata 2021-2023
- BTC Studios: Wojciech Kaszycki gościem czatu inwestorskiego Comparic24.tv