Naga Markets



Datawalk miał 5,01 mln zł straty netto, -5,03 mln zł EBITDA w I kw. 2021 r.Datawalk odnotowało 5,01 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2021 r. wobec 3,45 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 5,38 mln zł wobec 3,68 mln zł straty rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł -5,03 mln zł wobec -3,36 mln zł rok wcześniej.

Te artykuły również Cię zainteresują




Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 3,47 mln zł w I kw. 2021 r. wobec 1,26 mln zł rok wcześniej.

“Wierzymy, że 2021 rok będzie dla nas rekordowy pod wieloma względami: wzrost bazy klientów, zwiększenie skali biznesu, a także wzmocnienie siły naszej organizacji. Podjęte działania stanowią realizację długofalowej strategii i są wynikiem aktualnego tempa wzrostu, który został umożliwiony dzięki środkom pozyskanym z rundy finansowania zakończonej w drugiej połowie 2020 roku” – napisał prezes Paweł Wieczyński w liście do akcjonariuszy.

W związku, iż ostatnia publikacja lejka sprzedażowego miała miejsce 30 dni temu (w ramach raportu rocznego), kolejną prezentację parametrów wraz z komentarzami spółka planuje przedstawić w następnym raporcie okresowym, poinformował.

Wskazał też, że zwyczajowo I kwartał roku to okres otwierania wielu procesów handlowych oraz wzmożonej pracy z klientami nad przygotowaniem projektów planowanych na kolejne kwartały (wdrożenia pilotażowe, ustalanie architektury systemu w środowiskach informatycznych klientów).

“W minionym okresie oprócz powyższych działań inwestowaliśmy nasze zasoby i uwagę w rozwój krytycznych obszarów działalności odpowiedzialnych za komercjalizację i rozwój produktu” – dodał.

“Podwoiliśmy rozmiar zespołu inżynierów odpowiedzialnych za wdrożenia (obszar go-to-market) w porównaniu z rokiem ubiegłym, dzięki temu mogliśmy sprostać wymogom związanym ze zwiększającą się ilością projektów (zlecenia pozyskane głównie w 2020 roku) jak również narastającą liczbą działań przedsprzedażowych (presales) oraz rosnącą ich złożonością. Zasoby handlowe również wzrosły, na przełomie roku pozyskaliśmy 3 doświadczonych sprzedawców (wzrost o 75%). Oczywiście powyższe rekrutacje odnoszą się, a wręcz są połączone z rosnącymi zasobami w zespołach deweloperskich (programiści, testerzy etc.) i marketingowych” – wymienił też prezes.

invest

W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2021 r. wyniosła 4,77 mln zł wobec 1,43 mln zł straty rok wcześniej.

DataWalk (dawniej PiLab) to podmiot technologiczny, który jako jeden z nielicznych na świecie zbudował na bazie własnej technologii produkt analityczny rozwiązujący globalne problemy w obszarze bezpieczeństwa. Platforma DataWalk łączy miliardy obiektów z wielu źródeł, znajdując zastosowanie w zakresie analityki śledczej w sektorze publicznym i finansowym m.in. w walce z przestępczością (amerykańskie agencje), wyłudzeniami (ubezpieczyciele) i przy identyfikacji nadużyć (administracja centralna). Spółka była notowana na NewConnect od 2012 r., a w 2019 r. zadebiutowała na rynku głównym GPW.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here