Naga Markets
Dapper Labs współpracuje z UFC przy NFT. Po NBA i NFL przyszedł czas na MMA
Źródło: UFC Strike

UFC, największa na świecie organizacja mieszanych sztuk walki (MMA), oraz Dapper Labs, twórcy popularnych serii kryptowalutowych tokenów NFT, ogłosili w tym roku oficjalną premierę ich nowej cyfrowej kolekcji o nazwie UFC Strike. Po raz pierwszy w historii, sympatycy MMA otrzymają możliwość stania się posiadaczami „najbardziej epickich i najsłynniejszych momentów walk w historii UFC”.

  • UFC posiada na całym świecie bazę ponad 625 milionów fanów
  • Według Dapper Labs i samej organizacji to ogromny potencjalny rynek zbytu dla tokenów NFT sygnowanych marką UFC
  • W przypadku NBA, gdzie Dapper Labs rozpoczynał promocję swoich cyfrowych kolekcji, najdroższe z nich były sprzedawane powyżej 200 tys. dol.

UFC Strike, czyli kolekcja NFT dla fanów MMA

Jak podaje portal https://legalbuk.pl/hype-mma-zaklady/, UFC Strike wystartował w formie otwartego zrzutu 200 tysięcy kolekcji, składających się z trzech NFT Moments, przedstawiających niesamowite zakończenia i niesamowite pokazy uderzeń i grapplingu takich zawodników UFC jak Francis Ngannou, Amanda Nunes, Kamaru Usman, Rose Namajunas, Derrick Lewis, Justin Gaethje i wielu innych.



NFT Moments zawierają najlepsze akcje z wielu ujęć kamery, komentarz spikera i reakcje tłumu z rzeczywistych walk – jest to pionierskie rozwiązanie Dapper Labs – co pozwala jeszcze bardziej ożywić wrażenia z odbiorcu. Dzięki bogatej zawartości audio i wideo, każdy UFC Strike Moment NFT został zaprojektowany tak, aby uchwycić, upamiętnić i uczcić konkretny moment w historii UFC.

– Dapper Labs jest innowatorem w tej dziedzinie, tworząc branżę, która jeszcze kilka lat temu nie istniała. Ich wizja tych produktów jest powodem, dla którego UFC wybrało Dapper Labs na swojego pierwszego partnera NFT. Jesteśmy zachwyceni, że w końcu możemy zaoferować niesamowite kolekcje cyfrowe, które wzbogacą doświadczenia UFC naszym fanom – powiedziała starsza wiceprezes UFC ds. globalnych produktów konsumenckich Tracey Bleczinski.

Dapper Labs rozpoczął pracę nad sportowymi NFT razem z NBA tworząc kolekcję NBA Top Shot, która okazała się prawdziwym hitem rynnowym i sprzedażowym. Najdroższe kolekcje były sprzedawane nawet powyżej 200 tysięcy dolarów.

UFC chce powtórzyć ten sukces i w miarę rozwoju UFC Strike w nadchodzących miesiącach, pojawią się nowe kolekcje, ściśle dopasowane do kalendarza imprez UFC. Platforma ma rozszerzyć się również o dodatkowe funkcje, takie jak rynek peer-to-peer, na którym fani będą mogli kupować i sprzedawać swoje momenty.

– Dapper Labs przyspieszył przejście na Web3, budując nowe aplikacje i platformy, które zapewniają milionom fanów wspaniałe wrażenia z użytkowania. Partnerstwo z UFC, jednym z najszybciej rozwijających się sportów na świecie, z globalną bazą fanów liczącą ponad 625 milionów osób, jest kolejnym krokiem do tego, aby jeszcze więcej osób mogło doświadczyć korzyści płynących z decentralizacji, a jednocześnie dostarczyć zagorzałym fanom UFC doświadczeń, które pozwolą im kolekcjonować momenty w formie cyfrowej, które są dla nich ważne  – powiedziała Caty Tedman, dyrektor ds. partnerstwa w Dapper Labs.

NED



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here