Naga Markets



Pozycjonowanie stron internetowych to nasz obowiązek, jeśli chcemy zaistnieć w sieci. Liczba internatów w naszym kraju wzrasta każdego roku. Tylko z wyszukiwarki Google w ciągu miesiąca korzysta ok. 20 milionów internautów. To 93 procent z pośród ich łącznej liczby. Jest to znakomity dowód na to, iż zajmując się prowadzeniem biznesu w internecie, trzeba zadbać o to, ażeby użytkownicy znaleźli naszą stronę internetową w wynikach wyszukiwarki. Poniżej odpowiemy na pytanie na czym polega pozycjonowanie, jak i kto odpowiada za ustalenie kolejności stron w wynikach wyszukiwania.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych to działania, których celem jest zmaksymalizowanie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Zwykle pozycjonowanie bazować będzie na technikach, które nie są w pełni zgodne z wytycznymi danej wyszukiwarki. Pozycjonowanie na ogół wykonywane jest wraz z działaniami SEO – warto zlecić działania w tym zakresie doświadczonej agencji SEO, np. firmie SEOdot.

Wyniki wyszukiwania

Kiedy wpiszemy dowolne hasło w wyszukiwarce Google, otrzymamy całą listę witryn internetowych, które zostały uznane przez wyszukiwarkę za najlepiej pasujące do wybranego przez nas zagadnienia. Mylne jednakże będzie myślenie, iż ranking stron ustawiany jest począwszy od najlepszych, skończywszy na najgorszych. Nierzadko webmasterzy wspomagają strony w osiąganiu wyższych pozycji właśnie poprzez pozycjonowanie.

Kto odpowiada za ustalanie kolejności stron w wynikach wyszukiwania i od czego ona zależy?

Kolejność, w której ukazywane są witryny internetowe nie jest niewątpliwie przypadkowa. Najwyżej znajdować się będą strony internetowe, które zostały uznane za najlepiej pasujące do wpisanego przez nas zapytania. Za układanie ich we właściwej kolejności odpowiada algorytm należący do wyszukiwarki Google.

Dokładniejszy opis sposobu działania algorytmu nie jest powszechnie znany, niemniej poznane są czynniki, które mają bezpośredni wpływ na to, iż jedna strona znaleźć się może wyżej w wynikach wyszukiwania aniżeli inne. Wszystkich czynników, które na to wpływają istnieje ok. 200. Elementy mające wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce można podzielić na dwie ogólne grupy:

  • czynniki mające związek z popularnością stron w internecie,
  • czynniki mające związek z treścią na stronie, jak i z jej działaniem.

Artykuł sponsorowany



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here