Naga Markets



Gościem Piotra Gembarowskiego jest Bartosz Górecki, Brand Manager merce.com, hybrydowej platformy e-commerce. W programie odpowiedziano między innymi na pytanie czy sklepy tradycyjne przegrają batalię ze sklepami internetowymi oraz jaki wpływ miała na to pandemia koronawirusa.

  • E-commerce w 3 miesiące przeszedł transformacje, która normalnie trwać mogłaby kilka lat, twierdzi Górecki
  • sprzedaży online myślą już nie tylko mniejsi producenci, ale również potentaci rynku motoryzacyjnego, w tym General Motors, czy Fiat Chrysler
  • Z powodu koronawirusa rozkwit przeżyć ma również rynek e-grocery. Około 40% kupujących deklaruje, że będzie korzystało z internetowych sklepów spożywczych również po pandemii

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułChiński import rośnie o 2,7%. Małe prawdopodobieństwo obniżenia stóp procentowych w Polsce
Następny artykułPKN Orlen ma list intencyjny ws. przejęcia PGNiG
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here