Naga Markets



Czy kosmetyki dla mężczyzn w Polsce to dobry biznes? Rozmowa z CEO Ferrum LabsFerrum Labs jest właścicielem kosmetyków męskich marki TRUE. Są to produkty przeznaczone do pielęgnacji twarzy m.in. w celu ochrony jej przed starzeniem. Jak słyszymy na antenie Comparic24, obecnie rynek męskich kosmetyków w Polsce jest 15/20 lat za rynkiem kobiecym, daleko odbiegając od europejskiej średniej. Spółka liczy, że procesy demograficzne w połączeniu z coraz większym dbaniem o siebie przez Polaków pozwolą jej osiągnąć sukces.



Ferrum Lab produkuje kosmetyki dla mężczyzn

– Ferrum Labs jest właścicielem marki męskich kosmetyków True men skin care, to jest profil naszej działalności. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn. Nasza pierwsza linia produktowa, która jest w tej chwili na rynku, jest linią produktową taką stricte anty-agingową, która pozwala mężczyznom zając się w profesjonalny sposób wyglądem swojej twarzy, zachowaniem świeżego, młodzieńczego wyglądu. – wyjaśnia Maciej Adamaszek, CEO Ferrum Labs, twórca marki kosmetyków TRUE.

Produkty oferowane przez spółkę można kupić zarówno stacjonarnie, jak i w kanałach online. Posiada ona własną stronę internetową oraz obecna jest w drogerii internetowej topestetic.pl. Na zachodzie możliwe jest również nabycie produktów w systemie Amazon Prime, więc jak wskazuje gość programu Comparic24, kanał online jest bardzo mocno rozbudowany.

– W offline, jeśli chodzi o Polskę, działamy intensywnie w obszarze tzw. profesjonalnym, czyli mówimy o kanale sprzedaży w gabinetach kosmetycznych i gabinetach medycyny estetycznej. I tam w kolejnych miesiącach będziemy bardzo mocno inwestować i rozwijać naszą obecność, naszą sprzedaż. Jesteśmy również obecni w wielu niezależnych drogeriach, sklepach, które sprzedają wysokiej jakości kosmetyki. – dodaje także.

Głosuj na Comparic.pl oraz Comparic24.tv w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów (OBI) 2021:

BIORĘ UDZIAŁ W OBI 2021

Czy Polscy mężczyźni chcą kosmetyków?

– Rynek kosmetyków dla mężczyzn w Polsce wygląda w tej chwili nie najlepiej. Ja oceniam tę sytuację obecnie na 15/20 lat wstecz porównując do rynku kosmetyków dla kobiet. I to był też jeden z powodów, dla których zdecydowałem się zainwestować w branżę kosmetyczną, szczególnie w ten segment dla mężczyzn. Z racji olbrzymiego potencjału, jaki tkwi w tym segmencie rynku. – podkreśla Maciej Adamaszek, CEO Ferrum Labs, twórca marki kosmetyków TRUE.

invest

– Wystarczy powiedzieć, że w Polsce wartość męskiej części rynku kosmetycznego to jest ok. 5%, kiedy np. we Francji jest to ponad 25%, średnia europejska jest to górne kilkanaście procent. Także potencjał jest olbrzymi, jest mnóstw rzeczy do zrobienia. Tak naprawdę w momencie wejścia na rynek może 2/3 marki starały się budować w sposób świadomy swoją obecność na tym rynku, ten rynek się bardzo zmienia. Co kilka miesięcy pojawiają się nowi gracze. – dodaje także.

Cele strategiczne spółki

Jak wyjaśnia gość programu Comparic24, obecnym celem strategicznym spółki jest osiągnięciem sprzedaży rocznej w wysokości 1 mln zł w ciągu 12 miesięcy od daty zakończenia emisji crowdinvestingowej. Jak podkreśla rozmówca, spółka znajduje się obecnie na dobrej drodze do tego, aby osiągnąć taki wynik wyraźnie wcześniej. Kolejnym planowanym etapem rozwoju ma być osiągnięcie sprzedaży na poziomie ok. 4,5 mln zł w ciągu 2 lat od zakończenia emisji.

Warto wskazać, że spółka wskazana emisja crowdinvestingowa, w ramach której emitowane są akcje o wartości 1,5 mln zł, potrwa do piątku (24 września). Na moment nagrywania materiału zebrana kwota wynosiła ok. 550 tys. zł, jednak jak podkreśla Maciej Adamaszek, ostatnie dni emisji potrafią bardzo mocno zaskakiwać.

Zobacz również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: wskaźnik rsi | develia giełda | mercator medical notowania | ciech akcje kupno | akcje bitcoin | najniższy kurs rubla | kurs forinta sprzedaż |



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here