Naga Markets



Cyfrowy Polsat nadal prognozuje dwucyfrowy wzrost rynku reklamy TV w br.Warszawa, 09.11.2021 (ISBnews) – Cyfrowy Polsat podtrzymuje prognozę dwucyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w całym 2021 r., poinformował prezes Telewizji Polsat Stanisław Jankowski.

“Bardzo dobrze oceniamy wyniki rozpoczętego czwartego kwartału i podtrzymujemy prognozy dotyczące dwucyfrowej dynamiki rynku reklamy TV w całym roku. To już piąty kwartał działalności Interii w naszej Grupie. Zrealizowaliśmy zapowiadane synergie, Interia rozwija się, istotnym jej wzmocnieniem jest kontent Telewizji Polsat, przez co jej wyniki rosną. Liczba realnych użytkowników portali naszej Grupy zwiększyła się do blisko 20 mln, a średniomiesięczna liczba odsłon wynosi 2 mld” – powiedział prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski, cytowany w komunikacie.



W sierpniu br. prezes Telewizji Polsat informował, że cały br. powinien zamknąć się dwucyfrową dynamiką rynku reklamy i sponsoringu telewizyjnego.

Kanał główny Polsat i grupa wszystkich kanałów Telewizji Polsat pozostają w czołówce oglądalności w grupie komercyjnej, a osiągane wyniki są zgodne z długoterminową strategią nadawcy. Przychody Telewizji Polsat z reklamy TV i sponsoringu rosły szybciej niż cały rynek reklamy TV, dzięki czemu zwiększyła udział w rynku do blisko 29%, podano także.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kurs lewa kantor | mbank akcje opinie | pkp cargo kurs akcji | kryptowaluty notowania | gpw cd projekt | usdpln | wykres bitcoina |



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>


Conotoxia



Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here