Naga Markets



W czwartym odcinku audycji CrowdTalks, Michał Stanek rozmawia z Jakubem Niestrojem, prezesem zarządu Crowdway, platformy umożliwiającej tworzenie kampanii społecznego finansowania udziałowego. W programie szukano odpowiedzi na pytanie dlaczego crowdfunding ma być lepszą alternatywą inwestycyjną od finansowania poprzez dług (obligacje lub kredyt) albo fundusze venture capital (VC).

  • Crowdway z dwoma zbiórkami powyżej 4 mln zł w 2019 roku, w 2020 spółka liczy na podwojenie tej liczby
  • Crowdfunding zdaniem Niestroja to nie tylko narzędzie finansowe, ale również doskonały sposób budowania świadomości marketingowej
  • Finansowanie społecznościowe pozwala docierać nie tylko do inwestorów, ale również do nabywców i konsumentów danych dóbr oraz usług, którzy chcą silniej zaangażować się we wsparcie danej marki

Crowdtalks to program, w którym poruszane są tematy crowdfundingu, crowdinvestingu, oraz te związane ze społecznością crowdfundingową.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here