W czwartym odcinku audycji CrowdTalks, Michał Stanek rozmawia z Jakubem Niestrojem, prezesem zarządu Crowdway, platformy umożliwiającej tworzenie kampanii społecznego finansowania udziałowego. W programie szukano odpowiedzi na pytanie dlaczego crowdfunding ma być lepszą alternatywą inwestycyjną od finansowania poprzez dług (obligacje lub kredyt) albo fundusze venture capital (VC).
- Crowdway z dwoma zbiórkami powyżej 4 mln zł w 2019 roku, w 2020 spółka liczy na podwojenie tej liczby
- Crowdfunding zdaniem Niestroja to nie tylko narzędzie finansowe, ale również doskonały sposób budowania świadomości marketingowej
- Finansowanie społecznościowe pozwala docierać nie tylko do inwestorów, ale również do nabywców i konsumentów danych dóbr oraz usług, którzy chcą silniej zaangażować się we wsparcie danej marki
Crowdtalks to program, w którym poruszane są tematy crowdfundingu, crowdinvestingu, oraz te związane ze społecznością crowdfundingową.
Autor poleca również:
- Ujemne stopy procentowe w arsenale BoE. Bailey jednak nie zamierza ich wprowadzać
- Perspektywa wyższej inflacji w USA osłabi dolara. EUR/USD z celem na 1,20
- Bitcoin stanie się silniejszy i ważniejszy przez koronawirusa. Twierdzi kongresmen z USA