Naga Markets


Ponad 0,4 mln zł zysku netto wypracował Creepy Jar w pierwszym kwartale 2019 r. Łącznie od rozpoczęcia sprzedaży gry GREEN HELL w wersji early access zarobił już 2.6 mln zł, generując 5,65 mln zł przychodów. Pełna wersja symulatora przetrwania trafi do sprzedaży latem bieżącego roku.


Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 1 mln zł, Creepy Jar zarobił w minionym kwartale nieco ponad 0,4 mln zł. – Wszystko idzie zgodnie z planem. Finiszujemy, szlifując najmniejsze detale. Jakość, a co za tym idzie zadowolenie i wysokie oceny obecnych oraz przyszłych graczy są dla nas priorytetem. – podsumowuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. Dlatego m.in. spółka zdecydowała przenieść grę na silnik Unity 2018, co znacząco poprawi wydajność gry oraz pozwoli również na osiągnięcie efektów wcześniej niemożliwych.

Od początku premiery w trybie early access GREEN HELL trafił do czołówki bestsellerów platformy STEAM. Grę oceniło już ponad 3 000 graczy, a średnia ocen pozytywnych to wciąż 83% mimo formuły early access. Według szacunków zarządu sprzed premiery, w pierwszym roku życia gry GREEN HELL powinna się sprzedać w liczbie minimum 300 000 egzemplarzy.

Dokładną datę premiery poznamy przed targami E3, które odbędą się w tym roku w dniach 11-13 czerwca.

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here