Naga Markets



Credit Suisse chce być jak Revolut. Gigant uruchomi własną aplikację dla millenialsów Ostatnie miesiące przyniosły olbrzymią zmienność na światowych rynkach. Marcowa panika, a co za tym idzie duży spadek cen aktywów, przyciągnęła wiele nowych osób, które chciały rozpocząć swoją przygodę z inwestowaniem. Na tym trendzie chce skorzystać Credit Suisse, który otworzy swoją aplikację bankową już w październiku. Chce konkurować dzięki niej na rynku challenger-bankingu między innymi z takimi markami jak Revolut.

  • CSX ma walczyć o dominację na europejskim rynku z Revolutem i N26.
  • Aplikacja szwajcarskiego banku umożliwi m.in. inwestowanie na giełdzie i darmowe transfery zagraniczne.
  • Revolut wszedł na japoński rynek.

Credit Suisse wchodzi w świat nowej bankowości. Zawalczy o młodych

Szwajcarski bank ogłosił w czwartek, że zamierza udostępnić swoim klientom nową aplikację CSX. Oprócz możliwości inwestycji na rynkach kapitałowych, ma ona oferować dostęp do kart kredytowych, darmowe transfery zagraniczne i plany emerytalne.

Te artykuły również Cię zainteresują




CSX jest odpowiedzią banku na brytyjskiego Revolta i niemieckiego N26, które przyciągnęły nowych inwestorów oferując bardzo prosty dostęp do narzędzi inwestycyjnych. Obie aplikacje walczą o młodych klientów niższymi opłatami za transfery pieniężne i operacje na rynkach kapitałowych.

Zobacz również: Gdy Tesla dołączy do indeksu S&P 500, Bitcoin (BTC) może rozpocząć rajd, uważają analitycy

Uruchomienie nowej usługi jest częścią strategii Credit Suisse mającej na celu zmniejszenie kosztów. Drugi największy bank w Szwajcarii planuje zamknięcie ponad 20% swoich oddziałów, jednocześnie przyciągając nowych klientów, do których ma przemawiać szersza oferta usług cyfrowych.

Digitalizacja ważna dla Credit Suisse

W swoim raporcie podsumowującym 2019 roku Thomas Gottstein, prezes Credit Suisse, podkreślał, że większa obecność banku w sektorze cyfrowych usług bankowych jest dużą szansą, z której należy skorzystać.

Digitalizacja jest jedną z najważniejszych potencjalnych okazji do rozwoju, ale jednocześnie wyzwaniem nie tylko dla nas, ale także dla wszystkich dostawców usług finansowych. – uważa Gottstein.

Konkurencja CSX również się rozwija i walczy o nowych klientów. Revolut umożliwił dostęp do swojej aplikacji użytkownikom z Japonii, gdzie będzie musiał jednak zmierzyć się ze wspieranym przez SoftBank PayPalem. Brytyjska aplikacja posiada na ten moment 13 milionów użytkowników.

Wykres przedstawiający zmianę ceny akcji Credit Suisse w ciągu 10 ostatnich dni, źródło: stooq.pl

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here