TMS


Informacja potrafi być cenna. Wiedzą o tym doskonale inwestorzy, którzy pozornie błahy news mogą wykorzystać do zajęcia pozycji, która przyniesie krociowe zyski. Również i nasza redakcja zdaje sobie sprawę z wagi informacji na rynku – dlatego podjęliśmy się wyzwania codziennego, nieustannego śledzenia doniesień mogących mieć wpływ na handel nasz i naszych Czytelników. Miło nam poinformować, że do dzisiaj nasze wysiłki doceniło 4 tysiące osób!


Codziennie na naszym Twitterze śledzimy doniesienia prasowe z całego świata, monitorujemy sytuację na wykresach oraz publikujemy najnowsze dane makroekonomiczne. Często wdajemy się również w krótkie, ograniczone stu czterdziestoma znakami dyskusje dotyczące bieżących wydarzeń makroekonomicznych. A to wszystko po to, by nasi Czytelnicy czuli puls rynku.

W minionym roku postanowiliśmy zunifikować, dotychczas oddzielne kanały informacji jakim był popularny kanał Rynki na Żywo oraz globalny portal społecznościowy jakim jest Twitter. Całą operacja zgrała się z dużymi zmianami na portalu, które miały na celu zapewnienie stabilności i przyspieszenia działania Comparic.

Ciężko zliczyć ile razy zaćwierkaliśmy w minionym roku, choć wiemy, że do tej pory zrobiliśmy to już ponad 20 tysięcy razy. Zdecydowanie ważniejszą liczbą dla nas jest jednak liczba obserwujących nas osób. Już ponad 4 000 użytkowników Twittera zaufało nam i dodało nas do swoich list obserwowanych profili. Przyrost followers pozwala nam sądzić, że to co robimy jest dla Was ważne i zapewniamy – dołożymy wszelkich starań by stale informować nie tylko o najważniejszych, ale również i tych bardziej niszowych informacjach z rynku.

Dołącz do nas na Twitterze

Kolejną okrągłą liczbę na naszym profilu skomentował Marcin Wenus, redaktor naczelny Comparic.pl:

Znaczenie social media jest nieocenione – nie tylko w handlu, ale również z perspektywy medium jakim jest Comparic. Obecnie, jesteśmy w stanie dotrzeć do czterech tysięcy osób, choć podejrzewam, że faktyczna liczba osób dostrzegających nasze tweety jest znacznie większa. Te cztery tysiące osób jest niemal natychmiastowo informowana o każdej zmianie na naszej stronie. Jako inwestor sam doceniam siłę Twittera, który w tym momencie bardziej niż kiedykolwiek, zamiast ‘zwykłego social media’ przypomina agencję prasową tworzoną przez setki, tysiące, a nawet dziesiątki tysięcy osób jednocześnie. Twitter to cenne narzędzie w rękach inwestora indywidualnego i cieszy mnie fakt, że Comparic jest częścią ‘warsztatu’ inwestorskiego dla tak dużej grupy osób.



Noble Markets

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here