Naga Markets



Informacja potrafi być cenna. Wiedzą o tym doskonale inwestorzy, którzy pozornie błahy news mogą wykorzystać do zajęcia pozycji, która przyniesie krociowe zyski. Również i nasza redakcja zdaje sobie sprawę z wagi informacji na rynku – dlatego podjęliśmy się wyzwania codziennego, nieustannego śledzenia doniesień mogących mieć wpływ na handel nasz i naszych Czytelników. Miło nam poinformować, że do dzisiaj nasze wysiłki doceniło 6 tysięcy osób!


Dołącz do jednego z największych polskich kanałów społecznościowych

Codziennie na naszym Twitterze śledzimy doniesienia prasowe z całego świata, monitorujemy sytuację na wykresach oraz publikujemy najnowsze dane makroekonomiczne. Często wdajemy się również w krótkie, ograniczone stu czterdziestoma znakami dyskusje dotyczące bieżących wydarzeń makroekonomicznych. A to wszystko po to, by nasi Czytelnicy czuli puls rynku.

Te artykuły również Cię zainteresują




W minionym roku postanowiliśmy zunifikować, dotychczas oddzielne kanały informacji jakim był popularny kanał Rynki na Żywo oraz globalny portal społecznościowy jakim jest Twitter. Całą operacja zgrała się z dużymi zmianami na portalu, które miały na celu zapewnienie stabilności i przyspieszenia działania Comparic.

Ciężko zliczyć ile razy zaćwierkaliśmy w minionym roku, choć wiemy, że do tej pory zrobiliśmy to już blisko 25 tysiące razy. Zdecydowanie ważniejszą liczbą dla nas jest jednak liczba obserwujących nas osób. Już ponad 6 000 użytkowników Twittera zaufało nam i dodało nas do swoich list obserwowanych profili. Przyrost followers pozwala nam sądzić, że to co robimy jest dla Was ważne i zapewniamy – dołożymy wszelkich starań by stale informować nie tylko o najważniejszych, ale również i tych bardziej niszowych informacjach z rynku. Warto podkreślić, że jeszcze w sierpniu zeszłego roku liczba ta była o 3 tysiące mniejsza, w styczniu 2017 przekroczyliśmy pułap 4 tysięcy użytkowników, a pod koniec marca 5 tysięcy.

Dołącz do nas na Twitterze

Kolejną okrągłą liczbę na naszym profilu skomentował Marcin Wenus, redaktor naczelny Comparic.pl:

“Znaczenie social media jest nieocenione – nie tylko w handlu, ale również z perspektywy medium jakim jest Comparic. Obecnie, jesteśmy w stanie dotrzeć do sześciu tysięcy osób, choć podejrzewam, że faktyczna liczba osób dostrzegających nasze tweety jest znacznie większa. Te 6 tysięcy osób jest niemal natychmiastowo informowane o każdej zmianie na naszej stronie. Jako inwestor sam doceniam siłę Twittera, który w tym momencie bardziej niż kiedykolwiek, zamiast ‚zwykłego social media’ przypomina agencję prasową tworzoną przez setki, tysiące, a nawet dziesiątki tysięcy osób jednocześnie. Twitter to cenne narzędzie w rękach inwestora indywidualnego i cieszy mnie fakt, że Comparic jest częścią ‚warsztatu’ inwestorskiego dla tak dużej grupy osób.”



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here