Naga Markets



CMC Markets ogłosił poszerzenie swojej oferty koszyków akcji, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów instrumentami tego typu. Dwa nowe koszyki, „Życie w sieci” i „Narzędzia współpracy”, obejmują akcje spółek z branż, których usługi zyskały na popularności w efekcie pandemii. Koszyk „Życie w sieci” odwzorowuje notowania takich firm jak Amazon, eBay, Domino’s Pizza Inc. czy Peloton Interactive. Z kolei koszyk „Narzędzia współpracy” obejmuje m.in. akcje Zoom, Slack, Microsoft, Apple czy DocuSign.

  • Dwa nowe koszyki akcji, „Życie w sieci” i „Narzędzia współpracy”, uzupełniają ofertę wprowadzoną przez CMC Markets w maju
  • Oferowane łącznie już 22 koszyki pozwalają dywersyfikować ekspozycję i zmniejszyć ryzyko wynikające ze zmienności notowań akcji
  • Obniżają też koszty transakcyjne, w porównaniu z zaangażowaniem w kontrakty CFD na akcje poszczególnych spółek

CMC Markets prezentuje dwa nowe koszyki akcyjne

Szybkie przejście na pracę zdalną przyspieszyło rozwój dostawców technologii. Narzędzia do współpracy online ogrywają dziś rolę ważniejszą niż kiedykolwiek wcześniej, zarówno dla firm, jak i dla prywatnych użytkowników. Aplikacje te również w kolejnych latach będą kształtować sposób, w jaki wszyscy kontaktujemy się z innymi ludźmi.

W związku z tym w ostatnich miesiącach CMC Markets odnotował znaczny wzrost popularności akcji spółek, takich jak Zoom Video czy Peloton. Często pojawiały się one w pierwszej trzydziestce dziennej listy najpopularniejszych kontraktów CFD na akcje, podczas gdy na początku roku ani razu nie zostały zarejestrowane nawet w pierwszej 200.

Na temat tego, jak mocno pandemia koronawirusa wpłynie na różne branże, wiele się spekuluje, ale w przypadku niektórych innowacyjnych spółek wpływ ten jest oczywisty już dziś. Traderzy często jako pierwsi identyfikują potencjał rozwijających się sektorów gospodarki. W ostatnich tygodniach wśród naszych klientów odnotowaliśmy duży wzrost obrotów na spółkach takich jak Peloton, Citrix czy Zoom Video. Cieszę się, że możemy szybko reagować na nowo pojawiające się potrzeby inwestorów, oferując im dostęp do walorów spółek z modnych branż, znajdujących się w wyraźnym trendzie, a to wszystko w formie koszyków akcji, dających ekspozycję na cały sektor w jednej tylko transakcji – mówił Simon Campbell, dyrektor ds. tradingu w CMC Markets.

Nowe koszyki to odpowiedź na potrzeby klientów

CMC Markets regularnie konsultuje swoją ofertę z ekspertami branżowymi, aby lepiej rozumieć, w jakiego rodzaju aktywa inwestorzy chcą angażować swój kapitał. Jednym z nich jest Joe Kunkle, analityk i manager portfeli inwestycyjnych, który tak komentuje wprowadzenie nowych koszyków akcji:

– Ostatnie wydarzenia zwiększyły popularność tematów inwestycyjnych, takich jak praca z domu. Wideokonferencje czy spotkania online to odpowiedź firm na potrzebę efektywnego działania w nowej rzeczywistości. Rośnie też zapotrzebowanie biznesu na usługi związane z obecnością w sieci, współpracą online czy infrastrukturą cyfrową

Każda ze spółek wchodząca w skład koszyka ma przypisaną odpowiednią wagę. Aby upewnić się, że wycena poszczególnych koszyków odzwierciedla aktualną sytuację rynkową, CMC Markets współpracuje z firmą IHS Markit.

CMC Markets wprowadził do swojej oferty już łącznie 22 koszyki akcji, które dają klientom możliwość uzyskania ekspozycji na zdywersyfikowany portfel będący reprezentacją danej branży. Więcej informacji o tej ofercie można znaleźć na stronie https://www.cmcmarkets.com/pl-pl/koszyki-akcji.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here