Naga Markets



logo Cherrypick GamesCherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, zawarła umowę o partnerstwie z YODO1 Ltd., chińskim wydawcą gier mobilnych z siedzibą w Pekinie. W ramach nawiązanej współpracy, YODO1 Ltd. udostępni spółce narzędzia, które zostaną zaimplementowane do gier z portfolio Cherrypick Games, m.in. My SPA Resort.

Cherrypick Games zawarła umowę o partnerstwie z YODO1 Ltd.

Nowy model dystrybucji tytułów warszawskiej spółki na rynku chińskim zakłada m.in. oparcie monetyzacji gier w całości o model reklamowy IAA (In App Advertising). Działanie to ma na celu dostosowanie gier Cherrypick Games do przepisów obowiązujących na terytorium Chin, co umożliwi ich sprzedaż za pośrednictwem AppStore, Google Play Store oraz innych platform dystrybucji gier mobilnych na tym rynku. Zaktualizowana wersja My SPA Resort, bazująca na reklamowym modelu monetyzacji, będzie dostępna na rynku chińskim na przełomie Q3 i Q4 br.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy nawiązanej z YODO1 Ltd. Nasz partner biznesowy, ma wieloletnie doświadczenie na rynku chińskim i doskonale wie, jakie działania należy podjąć, aby efektywne wprowadzić do sprzedaży gry takie jak nasze. Z uwagi na dobrą znajomość obowiązujących na tym terenie uwarunkowań, także prawo-instytucjonalnych, chiński partner będzie odpowiadał za zarządzanie naszym produktem w oparciu o model reklamowy sprzedaży gier – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

W lutym 2020 r. Apple Inc. oficjalnie ogłosiła w Chinach wdrożenie nowych zasad dotyczących gier w ogólnokrajowym App Store. Zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami, aplikacje do gier mobilnych bez ważnego numeru ISBN nie są zatwierdzane przez Apple Inc. i nie mogą pojawiać się w App Store w Chinach od
1 lipca 2020 r.

Dzięki umowie zawartej z YODO1, Cherrypick Games będzie mogła kontynuować dystrybucję swoich gier na rynku chińskim bazując na monetyzacji reklamowej. Umowa została zawarta na dwa lata, z możliwością automatycznego przedłużenia o kolejne okresy obejmujące jeden rok.

– Ostatnie dwa kwartały pokazują, że Chiny są bardzo atrakcyjnym rynkiem dla My SPA Resort pod względem monetyzacji. Przychody generowane przez IAA (In App Advertising), czyli reklamy w aplikacji, w Chinach były z reguły od 50 do niemal 70 proc. wyższe niż średnia z innych terytoriów, z wyłączeniem USA, które po zmianach w monetyzacji reklamowej gry notują rekordowe wyniki. Przy retencji dnia pierwszego, mieszczącej się w górnym zakresie przeciętnego przedziału dla wszystkich terytoriów, gracze z Chin prezentują się jako jedna z najbardziej atrakcyjnych grup użytkowników My SPAResort. Współpraca z chińskim partnerem jest w naszej ocenie bardzo obiecująca – dodaje Marcin Kwaśnica.

YODO1 jest globalną firmą zajmującą się wydawnictwem gier mobilnych w Chinach i na świecie. Platforma wspiera developerów gier poprzez autorskie systemy do monetyzacji gier mobilnych. Tytuły partnerów, którzy korzystają z rozwiązań YODO1, takie jak: Zombie Gunship Survival, Steppy Pants i Ice Scream, odnotowują imponujący wzrost przychodów z reklam, zaangażowania użytkowników i aktywności społeczności.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułBOŚ Bank miał 16,11 mln zł zysku netto, 19,73 mld zł aktywów w II kw. 2020 r.
Następny artykułWielka Brytania: kwartalny spadek PKB przekroczył 20%
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here