Naga Markets



Cherrypick GamesCherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych, skierował do fazy soft launch-u e-sportową wersję swojej autorskiej gry mobilnej Solitaire TriPeaks Blitz!. Współtwórcą produkcji jest Skillz, wiodąca platforma dla tego rodzaju rozrywki. Globalne wydanie produkcji w różnych odsłonach jest jednym z najważniejszych celów spółki na rok 2020.

Cherrypick Games kieruje do fazy soft launch-u kolejny tytuł

– Do fazy soft launch-u trafiła jedna z dwóch naszych najważniejszych tegorocznych produkcji Solitaire TriPeaks Blitz!, w której zarówno my, jak i Skillz, widzimy ogromny potencjał. Faza testowania jest zwieńczeniem długiego procesu projektowania i programowania. Zostanie przeprowadzona na rynku amerykańskim – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu spółki Cherrypick Games. – Na tym etapie chcemy skoncentrować się na aspektach związanych z zachowaniem graczy i dopasowaniem do nich kluczowych parametrów tego projektu. Współpraca z amerykańskim partnerem, który odpowiada za user acquisition gry jest dla nas bardzo ważna, z uwagi na doświadczenie Skillz związane z segmentem mobilnych gier e-sportowych – dodaje.

W ostatnich miesiącach spółka pracowała nad wzbogaceniem kontentu i dodatkowych funkcji w grze dostosowanych do wersji e-sportowej. Jednym z kluczowych wskaźników do oceny potencjału produkcji ma być liczba organicznych instalacji. Cherrypick Games koncentruje się na produkcjach o globalnym potencjale i wiąże duże oczekiwania z e-sportową autorską wersją pasjansa Solitaire. 

W lipcu do fazy testowej trafiła również inna gra mobilna gra studia – Touchdown Hero, która podobnie jak Solitaile zostanie wydana w wersji e-sportowej.

– Razem ze Sklillz oprócz SolitaireTriPeaks Blitz! oraz zręcznościowej gry Touchdown Hero mamy w planach również opracowanie Golf Hero, w którym gracz będzie trenował i rywalizował w turnieju golfowym z innymi uczestnikami w formule jeden na jeden. Ta gałąź rozrywki rozwija się bardzo dynamicznie, chcemy być jej beneficjentem. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną do gustu graczom, co przełoży się na przyszłe wyniki finansowe – podsumowuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułScope Fluidics wdraża produkcję systemu PCR|ONE wykrywającego zakażenia bakteryjne i wirusowe w 15 minut
Następny artykułCena złota: polityka w centrum uwagi inwestorów
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here