Naga Markets



CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w lipcu 13,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej. W tym samym okresie przychody z polskiego kanału e-commerce ukształtowały się na poziomie 1,5 mln zł. Oznacza to odpowiednio spadek o 2 proc. i wzrost o 20 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

„Ze względu na bardzo wysokie temperatury notowane w lipcu, miesiąc ten nie sprzyjał zakupom. Pomimo tego sprzedaż w polskich sklepach utrzymała się na dobrym poziomie. Nasze kolekcje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, a my intensywnie pracujemy nad kolejnymi, które, mamy nadzieję, ponownie trafią w gusta naszych klientów”
powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, w okresie od stycznia do lipca przychody uzyskane z polskich sklepów ukształtowały się na poziomie 80,5 mln zł i wzrosły wobec analogicznego okresu ubiegłego roku o 2 proc.. W tym czasie polski kanał e-commerce wypracował łącznie 10,7 mln zł przychodów co oznacza wzrost o 37 proc.

„Bardzo cieszą nas wyniki osiągnięte w sklepie internetowym. Od początku tego roku każdy z miesięcy jest rekordowy wobec poprzednich lat, a to pokazuje, że nasza ciężka praca nad tym kanałem przynosi odpowiedni rezultat” dodał Dworczak.

Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej, a 113 – poza nią.

W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułKogeneracja – słabsze wyniki w I półroczu
Następny artykułBritish Automotive Holding (BAH) – podtrzymuje plan wypłaty dywidendy
lukasz nowacki
Aktywny inwestor i spekulant od 2010 roku, głównie na rynkach akcyjnych i walutowych. Zwolennik prostych metod opartych o przewagę statystyczną. Autor licznych analiz, wywiadów i opracowań dla portalu Comparic.pl. Pomysłodawca i organizator odbywającego się od wielu lat konkursu Liga Traderów. Prelegent licznych konferencji dla inwestorów m.in. Ogólnopolskiej Konferencji Biznesu i Nowych Technologii NetVision, łódzkiej konferencji StratoTrade czy inicjatyw studenckich np. „Gry Giełdowej” Koła Naukowego Inwestor z Łodzi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here