Naga Markets



Właściciel marki Coccodrillo, CDRL S.A., wydaje raport, w którym odnotowuje przychody ze sprzedaży w polskich sklepach na poziomie 14,6 mln zł, co stanowi spadek o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Jednocześnie spółka podaje wypracowanie rekordowego przychodu w sierpniu z kanału e-commerce na poziomie 2,3 mln oznaczające wzrost o 52 procent r/r.


95,1 mln zł przychodów – tyle wypracowała spółka w okresie od stycznia do sierpnia z polskich sklepów, wobec 94,2 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 1 procent w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z kanału e-commerce w Polsce wzrosły o 40 procent w porównaniu do roku wcześniej i wynosiły 13,1 miliona złotych.

Marek Dworczak, prezes CDRL komentuje wyniki mówiąc: „Od początku roku uzyskujemy coraz to lepsze, rekordowe wyniki sprzedaży w naszym sklepie internetowym. To bardzo satysfakcjonująca statystyka, która pokazuję, że nasze działania w tym segmencie są efektywne. Sklep Coccodrillo cieszy się coraz większym zainteresowaniem, staramy się by był funkcjonalny, a jego przeglądanie szybkie i intuicyjne. Klienci to doceniają i wracają po kolejne zakupy. Dobre wyniki to także zasługa dopasowanych kolekcji, które tworzymy z dbałością o szczegóły, doskonałą jakość i zgodnie z obecnymi trendami

W pierwszym półroczu bieżącego roku spółka wygenerowała 8,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto, wobec 2,9 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o prawie 200 proc. r/r. Przychody wyniosły 111,8 mln zł i były wyższe od zanotowanych w ubiegłym roku o 10,6 proc. EBITDA ukształtowała się na poziomie 12,5 mln zł i wzrosła w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku o blisko 11 proc.

Sytuacja na wykresie

Dzisiejszy wykres zdaje się nie reagować na publikację danych finansowych spółki. Ostatnie trzy – cztery miesiące to okres konsolidacyjny, testujący zarówno górne jak i dolne ograniczenia utworzonego zasięgu, dlatego każde kolejne podejście pod wsparcie lub opór może przełamać widoczny trend horyzontalny. CDRL znajduje się aktualnie na wsparciu cenowym wynoszącym 22,1 zł za akcję i jest to już trzecie zejście w okolice poziomu w przeciągu ostatnich czterech miesięcy. Jeśli strefa ta zostanie przełamana, wówczas otworzy do drogę do kolejnego wsparcia między ceną 19,6 a 19,0. Sądząc po sile ostatniego zejścia scenariusz na przełamanie wsparcia wydaje się bardzo prawdopodobny.

CDRL – D1


Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułPiątkowy przegląd rynków – PMI Ivey nieznacznie w górę
Następny artykułKomentarz giełdowy – Objęcie bessy na Wall Street
Od roku 2012 działa jako Trader na rynku OTC/FX jako daytrader. Założyciel Klubu Inwestora „New Vision Trading” (dawniej Trading Club Szczecin) w roku 2016 i działającą w formie grupy facebookowej oraz czatu dla inwestorów do dziś. Prelegent wielu paneli dyskusyjnych nt. rynków finansowych. Twórca autorskiej strategii "PSV" - podejścia do inwestycji krótkoterminowych (2016/2017). Pasjonat ekonomii, inwestycji kapitałowych, wyznawca i propagator idei social-learningu. Działania i trafność analiz, które wykonuje, zostały bardzo docenione przez wielu traderów i inwestorów. Skutkowało to m.in. nominacją w konkursie organizowanym przez fundację FxCuffs w kategorii Analityk Roku 2016 oraz kolejną nominacją za rok 2018.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here