Naga Markets


CDRL zanotowało w maju br. 12,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach i 1,2 mln zł przychodów w polskim kanale e-commerce, poinformowała spółka. Przekłada się to na wzrost o odpowiednio 4% i 29% r/r.

“Ze względu na rekordowo ciepły kwiecień część naszych klientów wcześniej niż przed rokiem zdecydowało się na zakupy. Spowodowało to bardzo dobrą sprzedaż w kwietniu i trochę niższą w maju. Intensywnie stawiamy na rozwój naszego kanału e-commerce dlatego utrzymany, dwucyfrowy wzrost w tym segmencie jest tym bardziej satysfakcjonujący” – powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Narastająco, w okresie styczeń-maj skumulowane przychody ze sprzedaży w polskich sklepach wyniosły 57,5 mln zł i wzrosły o 6% r/r. W tym czasie w polskim kanale e-commerce przychody wzrosły o 48% r/r i były na poziomie 8,3 mln zł, podano także.

Na koniec marca 2018 roku w skład grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią.

“W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie ok. 30 nowych sklepów za granicą” – przypomniano w komunikacie.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here