Naga Markets



Przychody CDRL – właściciela marki Cocodrillo – ze sprzedaży w polskich sklepach wyniosły 67,3 mln zł łącznie w pierwszej połowie br., co oznacza wzrost o 3% r/r, podała spółka. W okresie styczeń – czerwiec wzrost w polskim kanale e-commerce wyniósł 41%, co przełożyło się na przychody w wysokości 9,2 mln zł.

W samym czerwcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 9,8 mln zł i były o 13% niższe od zanotowanych przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce spadły w minionym miesiącu o 1% do 0,9 mln zł, podano w komunikacie.

“Osiągnięte w I półroczu wyniki pokazują, że nasza oferta cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem oferty oraz optymalizacją krajowych punktów sprzedażowych i poprawą jej rentowności” – powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułButerin (Ethereum): “Scentralizowane giełdy spłoną w piekle”
Następny artykułGuten Morgen DAX 09.07.2018
lukasz nowacki
Aktywny inwestor i spekulant od 2010 roku, głównie na rynkach akcyjnych i walutowych. Zwolennik prostych metod opartych o przewagę statystyczną. Autor licznych analiz, wywiadów i opracowań dla portalu Comparic.pl. Pomysłodawca i organizator odbywającego się od wielu lat konkursu Liga Traderów. Prelegent licznych konferencji dla inwestorów m.in. Ogólnopolskiej Konferencji Biznesu i Nowych Technologii NetVision, łódzkiej konferencji StratoTrade czy inicjatyw studenckich np. „Gry Giełdowej” Koła Naukowego Inwestor z Łodzi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here