Naga Markets



CD Projekt z rajdem św. Mikołaja? Podbitka przed debiutem Cyberpunka Kurs akcji spółki CD Projekt, najpopularniejszego w Polsce producenta gier komputerowych, rósł podczas wczorajszej sesji o około 7,39%. Akcje drożały o 26,80 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 391,20 zł. Jest to świetny wynik na tle warszawskiego parkietu, którego główny indeks WIG20 tracił wczoraj około 1,22%. Sesja odbyła się przy wysokich obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 389,50 zł. W sumie korekta ostatnich miesięcy sięgnęła w maksymalnym punkcie niemal 30%.

Mocniejsze odbicie

Notowania spółki wyraźniej odbiły podczas wczorajszej sesji. Kurs szybko wrócił pod lokalny opór 390 zł. Kluczowe będzie jednak wybicie poziomu 400 zł, co powinno dać jasny sygnał powrotu do trendu. Odbicie nie powinno zaskakiwać. Lada moment zadebiutuje najbardziej wyczekiwana gra roku.

Te artykuły również Cię zainteresują




Naturalnym zachowaniem rynku powinna być więc jeszcze jedna podbita przez debiutem. Później kierunek notowań będzie już zależny od sukcesu bądź porażki premiery gry. Wydaje się więc, że może pojawić się tzw. rajd św. Mikołaja, który odrobi sporo z dokonanej korekty.

cd projekt 1.12.2020
Notowania CD Projekt 1.12.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Cyberpunk na ostatniej prostej

CD Projekt wchodzi w najbardziej intensywną fazę promocji tytułu “Cyberpunk 2077” – na 15 dni przed terminem premiery, poinformował prezes Adam Kiciński. Spółka chce pozyskiwać jak najwięcej kooperacji z innymi markami, aby zwiększać znajomość “Cyberpunk 2077”. Ze względu na skomplikowanie gry, “ciężko wyeliminować wszystkie błędy”, ale deweloper wierzy, że “będzie ich tak mało, że będą niezauważalne dla graczy”. “Ekipa jest bardzo zaangażowana w dostarczenie gry na poziomie top quality i jestem bardzo wdzięczny za to naszym pracownikom.

Dostarczymy grę na główne platformy, tak że od razu będzie dostępna na nextgen. ‘Cyberpunk’ trafi więc do większej liczby graczy, niż nasze poprzednie tytuły. Jesteśmy w zaawansowanej fazie promocji, ale najważniejsze będą pierwsze dni grudnia. Mamy reklamę na meczu NBA, mamy dużo kolaboracji z innymi markami konsumenckimi i chcemy penetrować ten kanał, aby zwiększać znajomość ‘Cyberpunka'” – powiedział Kiciński podczas telekonferencji.

Wskazał, że popularność “Cyberpunk 2077” rośnie, na co wskazuje 23-milionowa oglądalność ostatniego odcinka “Night City Wire”. Gra pojawi się w 55 krajach i będzie oferować łącznie 18 wersji lokalizacyjnych. Członek zarządu ds. finansowych Piotr Nielubowicz dodał, że sprzedaż wyraźnie przechyla się w kierunku wersji cyfrowej wobec pudełkowej i doświadczenie “Wiedźmina 3” pokazuje, że przewaga dystrybucji cyfrowej będzie rosnąć.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here