Naga Markets



CD Projekt z próbą odbicia. Powodem zakupy insiderów Kurs akcji spółki CD Projekt, najpopularniejszego w Polsce producenta gier komputerowych, rósł podczas wczorajszej sesji o około 8,60%. Akcje drożały o 13,90 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 175,50 zł. Jest to mocny wynik na tle warszawskiego parkietu, którego główny indeks WIG20 zyskiwał wczoraj około 1,97%. Sesja odbyła się przy podwyższony obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 175,50 zł. W sumie od grudniowego szczytu, kurs spadł o ponad 65%.

Dynamika spadku maleje

Notowania lidera branży gamingu w Polsce nadal spadają, jednak spadek ten nie przypomina w niczym wcześniejszej panicznej wyprzedaży. Dynamika przeceny zdecydowanie zmalała, co może sugerować, że obecnie wszystkie negatywne czynniki są już niemal zdyskontowane. Do wyraźniejszego odbicia kursu brakuje jednak pozytywnych informacji. Na wykresie cena może zmierzać do 180 zł. Wybicie tego poziomu oznaczałoby wyjście ponad poprzedni wierzchołek. To z kolei otworzyłoby drogę do lokalnego oporu powyżej 200 zł.

Te artykuły również Cię zainteresują




kurs cd projekt 28.05.2021
Notowania CD Projekt 28.05.2021

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Kolejna niższa wycena

Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 10 maja, obniżyli wycenę akcji CD Projektu do 142 zł z 231 zł poprzednio, zachowując rekomendację “trzymaj”. Raport wydano przy kursie 156,66 zł. W poniedziałek na zamknięciu sesji akcje spółki wyceniano na 171,72 zł. Analitycy obniżyli prognozy wolumenu sprzedaży Cyberpunka 2077 w 2021 r. i 2022 r. do odpowiednio 3,6 mln i 5,9 mln sztuk.

W raporcie autorzy wyjaśniają, że do obniżenia prognoz sprzedaży skłonił ich m.in. brak powrotu gry do sprzedaży w Sony PSN Store, ujawnienie przez spółkę, że w najbliższej przyszłości nie zamierza wydać wersji on-line Cyberpunka 2077 w trybie wieloosobowym, zaksięgowanie 185 mln zł rezerwy na zwroty w raporcie rocznym (co – zdaniem analityków – może oznaczać, że spółka nie oczekuje w br. znaczących przychodów ze sprzedaży pudełkowej wersji Cyberpunka 2077) oraz to, że ponad połowa zespołu pracującego nad Cyberpunkiem 2077 zajmuje się naprawą gry.

 



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here