Naga Markets



CD Projekt [CDR], Vivid Games [VVD] – Gorące spółki dniaNajgorętszą spółką czwartkowej sesji był oczywiście CD Projekt, za sprawą debiutu najbardziej wyczekiwanej gry roku – „Cyberpunk 2077”. Gra odniosła sukces w dniu debiutu jeżeli chodzi o recenzje samej rozgrywki (91 na Metacritic) czy sprzedaż w dniu premiery (8 mln preorderów). Na minus można zaliczyć liczne błędy w grze (ocena około 71 na Steam), tym bardziej, że ich likwidacja była powodem przesuwania premiery. Sama gra jest tak obszerna, że nie da się wykryć ich wszystkich, jednak spółka zapewnia, że analizuje wszystkie zgłoszenia graczy i będzie te błędy naprawiać.

    • “Cyberpunk” z dobrymi opiniami ale też licznymi błędami
    • Zachowanie kursu przed i po debiucie, dość typowe
    • Vivid Games może nie zrealizować prognozy wyników

CD Projekt może przed świętami Bożego Narodzenia podać kolejne dane sprzedażowe, co może stać się pewnym impulsem dla notowań. Spółka ocenia, że wynik preorderów na dzień premiery gry “Cyberpunk 2077” znacznie przekracza najbardziej ambitne plany. Zarząd wierzy, że dalsza sprzedaż będzie równie dobra, jak dotychczas. To co dzieje się na wykresie nie powinno zaskakiwać.

Te artykuły również Cię zainteresują




Spadki po debiucie gry

Dość typowe było podbicie kursu przed debiutem i realizacja zysków po premierze. Trzeba też dodać, że sukces gry był wyceniany przez wiele wcześniejszych miesięcy. Możliwe, że podane przed Świętami wyniki sprzedaży staną się impulsem do zakończenia korekty.


Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy darmowy eBook Narzędzia analizy technicznej spółek giełdowych. Odbierz go i więcej materiałów w strefie eLearn Comparic.pl.

W konsolidacji

Gorsze informacje płynęły wczoraj od innego producenta gier, spółki Vivid Games. Firma podała, że zysk netto za cały 2020 rok może nie osiągnąć poziomu wcześniejszych prognoz. Prognoza spółki zakłada wypracowanie w 2020 r. 19,04 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3,05 mln zł zysku netto. W samym listopadzie przychody ze sprzedaży spodziewane są na poziomie 2,67 mln zł (26,3 mln zł narastająco od stycznia 2020). Skonsolidowany zysk netto za listopad 2020 spodziewany jest na poziomie 0,04 mln zł (narastająco 2,11 mln zł zysku od stycznia 2020).

Obecnie kluczowe dla kształtu notowań będą informacje o premierach nowych gier czyli m.in. „Amusing Heroes”, „The Cash” oraz „Right Swipes” na platformie mobilnej oraz m.in. „Calm Colors”,”Gear of Heroes”, „Mayhem Combat” czy „Real Boxing” na Nintendo Switch. Zapowiedź niższych wyników powoduje spadek na wykresie ale nadal w ramach niewielkiej konsolidacji. Istnieje jednak ryzyko testu dolnego ograniczenia ruchu bocznego w najbliższych dniach.

Przeczytaj również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here