Naga Markets



CCC zaskakuje szybką odbudową wyników. Kurs w górę o 17%Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, rósł podczas wczorajszej sesji o około 17,25%. Akcje drożały o 8,14 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 57,96 zł. Jest to świetny wynik na tle tracącego wczoraj 1,08% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy podwyższonych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 55,34 zł. W sumie trwające od połowy marca odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 210% wzrost ceny.

Mocne odbicie

Notowania spółki były gwiazdą czwartkowej sesji na GPW. Wszystko za sprawą publikacji wyników, szczególnie tych szacunkowych za trzeci kwartał. Wynika z nich bowiem, że spółka bardzo sprawnie odbudowuje swoje przychody. Równie sprawie, firma przestawiła się do zmian jakie zaszły na rynku, w tym sprzedaży internetowej czy zmianie profilu klienta w sklepie stacjonarnym.

Po reakcji można sądzić, że spółka która niedawno uniknęła wielkich problemów, nadal jest mocno wyprzedana. Wydaje się, że najgorsze już za nami, a teraz rynek powinien czekać na kolejne lepsze wyniki sprzedaży. Kurs powinien więc w dłuższym okresie powoli wzrastać, a najbliższym celem jest opór przy 60-61 zł.

ccc 2.10.2020
Notowania CCC 2.10.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Zaskakująco szybka odbudowa wyników

CCC odnotowało 176 mln zł skonsolidowanego zysku EBITDA w III kw. 2020 r. (z uwzględnieniem rezerw) wobec 196 mln zł zysku EBITDA rok wcześniej, podała spółka, prezentujące wstępne dane.

Przychody w tym okresie wzrosły o 4% r/r do 1,5 mld zł. “CCC szybko odbudowało sprzedaż po lockdownie spowodowanym pandemią koronawirusa. Grupa odnotowała skokową poprawę sprzedaży LFL w ujęciu kw/kw, z -48% w II kw. do -16% w III kw., za sprawą stale poprawiającej się odwiedzalności sklepów oraz wysokiej konwersji i koszyka zakupowego. Oznacza to, że do sklepów przychodził bardziej zdecydowany na zakup klient.

Obecnie ten trend nadal się utrzymuje. Grupa obserwując zmiany zachowań zakupowych kieruje ofertę do całych rodzin, przygotowując szereg efektywnych akcji promocyjnych i sprzedażowych. Szybka odbudowa przychodów w przypadku Grupy CCC to efekt dobrego przygotowania do sprzedaży w kanale stacjonarnym i pozostającej na wysokim poziomie dynamiki e-commerce” – czytamy w komunikacie.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here