Naga Markets



CCC z próbą zakończenia płaskiej korekty. Celem powrót na maksima trendu  Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, rósł podczas wczorajszej sesji o około 1,07%. Akcje drożały o 1,30 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 123,80 zł. Jest to dobry wynik na tle zyskującego wczoraj 0,44% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy porównywalnych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 123,30 zł. W sumie trwające od listopada odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 255% wzrost ceny.

Naruszona linia korekty

Notowania CCC zaczynają przejawiać chęć zakończenia kilkumiesięcznej korekty. Od połowy lipca cena porusza się bokiem, a płaski kształt korekty mimo sporych wcześniejszych wzrostów, wskazuje na dobry sentyment do spółki. Wczoraj kurs naruszał linię korekty, co można taktować jako otwarcie drogi na maksima trendu. Wydaje się więc, że najbliższe tygodnie przyniosą możliwość powrotu w rejon 130 zł.



ccc 5.10.2021
Notowania CCC 5.10.2021

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

E-kioski w sklepach CCC

Grupa CCC wyposażyła w cyfrowe e-kioski 750 swoich salonów w Europie Środkowej, podała sieć. Wdrożenie rozwiązania od firmy Nanovo objęło Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię. „W CCC stawiamy na omnichannel – chcemy bowiem być dostępni wszędzie tam, gdzie jest nasz klient, gdzie lubi robić zakupy. Światy online i offline coraz bardziej się przenikają. Konsumenci cenią sobie różnorodność oferty w Internecie.

W tym samym czasie chcą mieć możliwość obejrzenia i przymierzenia produktu przed zakupem. E-kioski w sklepach stacjonarnych to właśnie to rozwiązanie, które łączy świat wirtualny i rzeczywisty” – powiedział dyrektor zarządzający ds. retail Jakub Grzelak, cytowany w komunikacie. Spółka wyjaśniła, że zainstalowanie e-kiosków miało miejsce po testowym wdrożeniu w ok. 200 sklepach CCC.



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here