Naga Markets



CCC wprowadza do oferty nowe marki premium. Kurs w korekcie. Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, spadał podczas piątkowej sesji o około 1,54%. Akcje taniały o 1,02 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego minimum przy 61,02 zł. Jest to przeciętny wynik na tle tracącego w piątek 2,84% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 65,42 zł. W sumie trwające od połowy marca odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 210% wzrost ceny.

  • Kurs CCC w korekcie, podobnie jak szeroki rynek
  • Spadki nie są duże na tle wcześniejszych korekt
  • Spółka wprowadza do oferty nowe marki z segmentu premium

Korekta na szerokim rynku

Spółka zachowuje się relatywnie dobrze jak na ostatnie dość nerwowe sesje. Początkowa faza korekty przebiegała w bardzo łagodnej formie, a piątkowe niskie otwarcie z luką spadkową, zostało dość szybko odrobione. Kluczowe będą najbliższe sesje i szybki powrót do wzrostów oraz przełamanie luki po jej domknięciu. Jeżeli nastroje na światowych rynkach uspokoją się to spółka także ma jeszcze potencjał do odrabiania strat. W przypadku kontynuowania korekty, blisko mamy czytelne wsparcie przy 55 zł oraz linię trendu.

ccc 15.06.2020
Notowania CCC 15.06.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Nowe marki premium

Grupa CCC do obecnej kolekcji wprowadziła do sprzedaży nowe marki premium: Bugatti, Tom Tailor, Mustang, Igor oraz Relife i proponuje klientom rozszerzony wybór akcesoriów, podała spółka. Celem jest wzmocnienie pokrycia wszystkich segmentów cenowych dla różnych grup wiekowych i jednocześnie odpowiedź na rosnący popyt na obuwie sportowe oraz dziecięce, wyjaśniono w komunikacie.

“Dziś mamy ofertę dla każdej grupy klientów – osób w różnym wieku, o różnych gustach, potrzebach i zasobności portfela, bo doskonale rozumiemy, że w obecnych czasach ma to ogromne znaczenie. Cały czas poszerzamy gamę produktów i zapraszamy do sklepów CCC nowych klientów, którzy wcześniej nie mogli znaleźć u nas marek takich, jak chociażby sportowo-casualowy Tom Tailor czy wygodny Relife. Asortyment w sklepach stacjonarnych CCC, jak również na platformach internetowych oparty jest głównie na kategoriach modowych, sportowych i całorocznych” – podano w komunikacie.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here