Naga Markets



CCC w mocnej formie. 100 zł to już tylko kwestia czasu Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, rósł podczas wczorajszej sesji o około 5,85%. Akcje drożały o 5,46 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 98,98 zł. Jest to dobry wynik na tle tracącego wczoraj 0,29% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 98,86 zł. W sumie trwające od listopada odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 160% wzrost ceny.

Finax

Pozytywny sentyment

Notowania spółki odbiły w ostatnim czasie, w mocnym stylu kończąc okres stycznikowej korekty. NA bardzo dobry sentyment do spółki wskazywał brak mocnej reakcji podażowej w trakcie ostatniego zamykania galerii handlowych. Teraz, gdy sklepy są już otwarte, spółka może normalnie zarabiać. Warto zwrócić uwagę, że w kolejnych raportach coraz większą część przychodów spółka uzyskuje z e-handlu. Firma dobrze przystosowała się do nowej rzeczywistości. Wykres wskazuje, że sięgnięcie po poziomy ponad 100 zł to już tylko kwestia czasu.

Te artykuły również Cię zainteresują




ccc 9.02.2021
Notowania CCC 9.02.2021

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Wyniki bez wpływu na kurs

CCC odnotowało 96 mln zł skonsolidowanego zysku EBITDA w IV kw. roku obrotowego 2020/2021, tj. w okresie październik 2020 r. – styczeń 2021 r., wobec 276 mln zł zysku EBITDA rok wcześniej, podała spółka, prezentujące wstępne dane. Przychody w tym okresie wyniosły 1 983 mln zł wobec 1 974 mln zł rok wcześniej. Strata na działalności operacyjnej w tym ujęciu wyniosła 90 mln zł wobec 58 mln zł zysku rok wcześniej, podano w komunikacie.

Przychody sieci detalicznej w IV kw. spadły o 40% r/r do 797 mln zł, zaś przychody z e-commerce w tym czasie wzrosły o 84% r/r do 1 094 mln zł, w tym w przypadku eobuwie.pl – o 69% r/r do 919 mln zł. Udział online w sprzedaży Grupy CCC wyniósł 55%, podano także. Sprzedaż w ujęciu porównywalnym (like-for-like) w detalu CCC spadła o 44% r/r w IV kw. r.obr. Grupa odnotowała też przyrost powierzchni handlowej o 1% r/r do 684 863 m2 według stanu na 1 stycznia br. Jednocześnie liczba sklepów zmniejszyła się łącznie o 24 w ujęciu rocznym do 1 029.

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kurs dolara amerykańskiego | sp 500 | dax 30 | stooq eur pln | btc wykres |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here