Naga Markets



Jeden z salonów CCCKurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, rósł podczas wczorajszej sesji o około 0,67%. Akcje drożały o 0,20 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 30,46 zł. Jest to słaby wynik na tle zyskującego wczoraj 2,38% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 29,98 zł. W sumie cały trend spadkowy rozpoczęty w raz z nastaniem 2018 roku pochłonął już około 90% wcześniejszej wyceny.


Mało dynamiczne odbicie

Spółka w ubiegłym tygodniu zaliczyła dwie lepsze sesje i wydawało się, że dojdzie do zainicjowania trwalszej korekty wzrostowej, po tak gigantycznej skali przeceny. Niestety, z odbiciem nadal są spore problemy, mimo bliskości wsparcia przy 30 zł. Jeżeli cena miałaby spaść niżej to kolejnym odniesieniem będą poziomy bliskie okresu debiutu spółki na warszawskim parkiecie. Z jednej strony dobrze odebrano zapowiedź chęci objęcia akcji przez właściciela w nowej emisji, a z drugiej strony, sama emisja może oznaczać, że spółce potrzebny jest pilny zastrzyk gotówki. Wystarczy dodać do tego zamknięte galerie handlowe i raczej kolejny słaby rok i mamy odpowiedź dlaczego inwestorzy dość ostrożnie podchodzą do spółki.

ccc 1.04.2020
Notowania CCC 1.04.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Nowy sklep internetowy w Rumunii

CCC uruchomił sklep internetowy w Rumunii. W 2020 roku planowane jest również udostępnienie aplikacji mobilnej CCC w Rumunii i dalszy rozwój kanałów cyfrowych dla klientami na Węgrzech oraz w Austrii. Grupa CCC w 2020 planuje start e-commerce na witrynie ccc.eu w kolejnych krajach swojej działalności (Węgry, Austria). W Rumunii CCC posiada obecnie 71 sklepów stacjonarnych. W 2019 roku Grupa CCC miała wg ok. 5% udziału rumuńskiej branży obuwniczej i pozycję nr 2. Obecnie działają tam cztery kanały sprzedaży: sklepy stacjonarne CCC, sklep online eobuwie.pl (epantofi.ro), platforma online mody premium Modivo oraz sklep online ccc.eu.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here