Naga Markets



CCC uruchomiło swoją aplikację mobilną na rynku austriackim, podała spółka. Austria to czwarty z kolei rynek zagraniczny, po Czechach, Słowacji i Węgrzech, na którym klienci CCC mogą korzystać z aplikacji mobilnej. Kolejny kraj, w którym zaplanowano pojawienie się nowego kanału m-commerce to Rumunia.

CCC uruchomiło swoją aplikację mobilną na rynku austriackim

“Austria to kolejny kraj, w którym będziemy rozwijać aplikację CCC. Na tym rynku skupiamy się przede wszystkim na rozwoju e-handlu.  Austriacy coraz częściej dokonują zakupów online. Od kwietnia 2020 w Austrii działa sklep internetowy ccc.eu, cieszący się rosnącym zainteresowaniem klientów. Aplikacja uzupełnia omnichannelowy model sprzedaży zgodny ze strategią grupy – GO.22. Jestem przekonany, że mieszkańcy Austrii, podobnie jak Czech, Słowacji i Węgier szybko polubią najnowsze funkcjonalności aplikacji, które na co dzień poprawiają komfort zakupów” – powiedział zarządzający projektem aplikacji mobilnej Michał Pachnik, cytowany w komunikacie.

Aplikacja jest dostępna w Google Play, a w najbliższym czasie zostanie udostępniona również w App Store.

Aplikacja CCC ułatwia klientom zakupy online dzięki zastosowaniu nowoczesnych funkcjonalności takich jak Visual Search – wyszukiwanie produktów na podstawie zdjęcia (dostępne w systemie operacyjnym iOS, niebawem także na Android) czy “Odkrywaj” (podoba/nie podoba się) – wyszukiwanie poprzez ocenianie produktów dostępnych w sklepie. Klient może również sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych czy znaleźć najbliższy sklep. Użytkownicy mają dostęp do aktualnej oferty promocyjnej online oraz w sklepach stacjonarnych, z kolei członkowie Klubu CCC korzystają z mobilnej wersji swojej karty lojalnościowej. Osoby, które chcą dołączyć do Klubu mają możliwość rejestracji przez aplikację, przypomina CCC.

Te artykuły również Cię zainteresują

Na koniec czerwca 2020 roku Grupa CCC była obecna w 29 krajach – w 23 poprzez sklepy stacjonarne, a w 17 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie ponad 60 platform online w całej Europie: poprzez domeny eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee oraz Gino Rossi. W 2019 roku klienci CCC nabyli we wszystkich kanałach sprzedaży ponad 52 mln par obuwia.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here