Naga Markets



CCC tylko z nieznaczną korektą, mimo zamkniętych galerii Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, spadał podczas wczorajszej sesji o około 0,29%. Akcje taniały o 0,24 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego minimum przy 82,14 zł. Jest to przeciętny wynik na tle tracącego wczoraj 1,64% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 82,90 zł. W sumie trwające od listopada odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 160% wzrost ceny.

Finax

Pozytywny sentyment

Notowania spółki nadal wyglądają bardzo dobrze, szczególnie w kontekście zamkniętych galerii handlowych. Publikowane niedawno wyniki kwartalne wywołały tylko chwilową reakcję na rynku, co może sugerować, że rynek wycenia długoterminowy powrót branży i spółki do normalności. Na wykresie mamy korektę do poziomu poprzedniego szczytu. Tu pojawia się pierwsza reakcja popytowa. Przy lepszych nastrojach na szerokim rynku, kurs powinien próbować ponownego wybicia z szerokiego kanału wzrostowego., co powinno oznaczać ruch w stronę 100 zł.

Te artykuły również Cię zainteresują




ccc 22.01.2021
Notowania CCC 22.01.2021

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Poprawa wyników w IV kwartale

CCC odnotowało 117 mln zł skonsolidowanego zysku EBITDA w IV kw. 2020 r. wobec 278 mln zł zysku EBITDA rok wcześniej, podała spółka, prezentujące wstępne dane. Przychody w tym okresie wzrosły o 2% r/r do 1,62 mld zł. Strata na działalności operacyjnej w II kw. 2020 r. w tym ujęciu wyniosła 31 mln zł wobec 114 mln zł zysku rok wcześniej, podano w komunikacie.

“Sprzedaż w IV kw. 2020 wyższa (+2%) r/r za sprawą wysokiej konwersji w kanale offline oraz rosnącej r/r sprzedaży online. Do końca 2. dekady października wzrosty r/r zarówno w kanale online, jak i offline – dobry odbiór kolekcji przez klientów. Sprzedaż detaliczna w całym kwartale obciążona drugim i trzecim lockdownem w Polsce i na wielu zagranicznych rynkach” – czytamy w komunikacie. Przychody sieci detalicznej w IV kw. spadły o 35% r/r do 719 mln zł, zaś przychody z e-commerce w tym czasie wzrosły o 84% r/r do 846 mln zł, w tym w przypadku eobuwie.pl – o 64% r/r do 698 mln zł. Udział online w sprzedaży Grupy CCC wyniósł 52%, podano także.

Sprzedaż w ujęciu porównywalnym (like-for-like) w detalu CCC spadła o 38% r/r w IV kw. 2020 r. “Spadek marży brutto o 2,5 pkt proc. r/r, głównie z powodu niższej marży w segmencie offline wynikającej z większych wyprzedaży przed administracyjnym zamknięciem sklepów oraz wysokiego udziału e-commerce w przychodach grupy.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here