Naga Markets



CCC przy linii trendu i kluczowym wsparciu. Pojawi się reakcja popytu?  Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, rósł podczas wczorajszej sesji o około 1,12%. Akcje drożały o 0,68 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 61,90 zł. Jest to przeciętny wynik na tle zyskującego wczoraj 0,19% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy niskich obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 61,20 zł. W sumie trwające od połowy marca odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 210% wzrost ceny.

  • CCC coraz mocniejsze w sprzedaży internetowej
  • Kurs blisko kluczowego wsparcia

Blisko kluczowego wsparcia

Na notowaniach spółki od sesji z 5 czerwca widać wyraźny ruch korekcyjny. Spadki w tym okresie nie mają wielkiej dynamiki na tle wcześniejszych wzrostów. Podobnie zresztą wygląda kwestia obrotów, które przy wcześniejszych wzrostach stały na wyższym poziomie. Taki obraz techniczny może sugerować, że spora część inwestorów liczy na to, że spółka nadal będzie odrabiać straty.

Uzasadnienie takiego postępowania jest dość proste, wydaje się po prostu, że wszystko co złe może być już w cenach. Nadal kluczowym rejonem jest linia trendu i strefa wsparcia przy 56 zł i tu powinna pojawić się jakaś reakcja popytu, jeżeli kurs ma wrócić do wzrostów.

ccc 10.07.2020
Notowania CCC 10.07.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

1,5 mln zamówień w ciągu roku ze sklepu internetowego

Z końcem czerwca minie rok od uruchomienia sklepu internetowego CCC, podała spółka. W tym czasie sklep zrealizował ponad 1,5 mln zamówień, odnotowuje poziom 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie i jest dostępny na pięciu rynkach zagranicznych poza Polską (Słowacja, Czechy, Rumunia, Węgry, Austria).

Częścią ekosystemu cyfrowych punktów styku z klientem CCC jest również aplikacja CCC, która odpowiada w niektórych miesiącach za 30% obrotu sklepu i niedługo odnotuje 2 mln pobrań. Łącznie kanał mobilny (www i aplikacja) odpowiada za 75-80% ruchu w serwisach CCC, wskazano także. “W CCC dużo czasu skupiamy się na relacji z klientem i zrozumieniu jego potrzeb. Widzimy wielowątkowość punktów styku z klientem i ich kompleksowość. Obserwujemy również, jak często konsumenci najpierw przygotowują się do zakupów na www.ccc.eu, sprawdzają dostępność produktów, ewentualne promocje, a kupują w sklepie tradycyjnym – takie zachowanie widzimy dla ponad 20% klientów odwiedzających serwis www” – podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here