Naga Markets



CCC odbija od wsparcia przy 37 zł. Otwarta droga do okolic 44 zł Kurs akcji spółki CCC, najpopularniejszego w Polsce producenta obuwia, rósł podczas wczorajszej sesji o około 0,13%. Akcje drożały o 0,05 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 39,70 zł. Jest to słaby wynik na tle zyskującego wczoraj 2,65% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 38,80 zł. W sumie trwające od połowy marca odbicie przyniosło w maksymalnym punkcie około 210% wzrost ceny.

Wybronione wsparcie

Mimo silnej przeceny jaka dotknęła w ostatnim czasie nasz parkiet, a także wprowadzeniu ponownych ograniczeń w handlu z powodu pandemii, kurs CCC utrzymuje się w dość bezpiecznej odległości od minimów z okresu wybuchu pandemii. Mimo, że obecnie trudno znaleźć powody do wzrostów, to jednak wydaje się, że rynek docenił poczynania spółki, mające ją wydobyć z problemów m.in. znaczne przyspieszenie cyfryzacji, co widać po wynikach sprzedaży w internecie. Na razie mamy odbicie od wsparcia przy 37 zł i najbliższe dni mogą minąć pod znakiem korekty.

Te artykuły również Cię zainteresują

ccc 3.11.2020
Notowania CCC 3.11.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Niemal 64 mln zł straty w III kwartale

CCC odnotowało 63,8 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2020 r. wobec 32,7 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Zysk operacyjny wyniósł 1,2 mln zł wobec 45,9 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 455 mln zł w III kw. 2020 r. wobec 1 348 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2020 r. spółka miała 991 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 148 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 3 641 mln zł w porównaniu z 3 806 mln zł rok wcześniej. “Wyższe r/r przychody Grupy w III kw. to w obecnych warunkach rynkowych rzecz nieoczywista. To bardzo potrzebny pozytywny impuls dla biznesu i dodatkowa motywacja do działania dla zespołu.

Dzięki rozpisaniu konkretnego planu i jego konsekwentnej realizacji zwinnie zaadaptowaliśmy się do nowej rzeczywistości. Dziś jesteśmy bogatsi o to doświadczenie i znów mamy sprecyzowane plany funkcjonowania w różnych wariantach rozwoju sytuacji, w tym tego kryzysowego, zakładającego pełen lockdown. Mimo trudnego otoczenia, październik w CCC, w kanale stacjonarnym, nie pokazywał znaczącej podatności na drugą falę epidemii. Utożsamiamy to przede wszystkim z wyjątkowo dobrą ofertą kolekcji jesienno-zimowej i intensywną komunikacją z klientem.

Nasz wielokanałowy model sprzedaży sprawdza się, w e-commerce każdy tydzień tego miesiąca to solidne, dwu- lub nawet trzycyfrowe wzrosty. Pandemia nie pozwala nam dzisiaj w pełni zmonetyzować efektów naszych działań z ostatnich dwóch lat, ale inwestycje w produkt, e-commerce i komunikację z klientem, pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość” – powiedział prezes Marcin Czyczerski, cytowany w osobnym komunikacie.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here