Naga Markets



Propozycje wege-kanapek od Burger Kinga | Kliknij, aby powiększyć
Propozycje wege-kanapek od Burger Kinga | Kliknij, aby powiększyć

Sieć restauracji fast-food, Burger King, chce rozpocząć sprzedaż wegetariańskich kanapek w swoich oddziałach na całym świecie. Przedsiębiorstwo zaprezentowało linię sześciu specjalnych bezmięsnych burgerów już w zeszłym roku na rynku indyjskim – obecnie oferta ma zostać rozszerzona również na inne kraje.


Sukces wegeteriańskich kanapek na dynamicznie rozwijającym się rynku indyjskim spowodował, że Burger King rozważa ich wprowadzenie również w innych częściach świata.

Te artykuły również Cię zainteresują




„Patrząc na lokalne zainteresowanie, globalny zarząd spółki ocenia potencjał wprowadzenia części oferty wegeteriańskiej również na innych rynkach – między innymi w Wielkiej Brytanii” – powiedział prezes Burger King India, Raj Varman.

McDonald’s, który również oferuje bezmięsne kanapki w Indiach wcześniej podejmował próby wprowadzenia wegetariańskiego menu w Stanach Zjednoczonych – i to wielokrotnie – jednak bez większych sukcesów. Amerykanie widocznie zbyt mocno przyzwyczaili się do bogatych w mięso i tłuszcze wersji swoich ulubionych burgerów i praktycznie w ogóle nie byli zainteresowani wegetariańską alternatywą.

Pomimo porażki McDonald’sa w tej specyficznej niszy, uruchomienie sprzedaży kanapek bez mięsa na rynkach Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych może być bardzo mądrym ruchem ze strony Burger Kinga.

INWESTUJ W AKCJE BURHER KINGA I INNYCH AMERYKAŃSKICH SPÓŁEK DZIĘKI TOPOPTION – SPRAWDŹ TERAZ

Filozofia wegetariańska zyskuje sobie rosnącą popularność – coraz więcej osób określa siebie mianem fleksitarian, których dieta bazuje na warzywach, owocach i zbożach, jest jednak okazjonalnie uzupełniana produktami mięsnymi. Sprzedaż „mięsnych alternatyw” wzrosła w Stanach Zjednoczonych do 553 milionów USD w 2012 roku, czyli o kilkadziesiąt milionów w stosunku do wyników z pierwszej dekady XXI wieku. Jednocześnie amerykańska konsumpcja mięsa per capita zmalała o ponad 9% od 2007 roku – przeciętny Amerykanin 8 lat temu spożywał 222 funty mięsa, obecnie jedynie 201 funtów.

Oferta wegetariańska przyciąga nie tylko klientów, którzy wykluczyli ze swojej diety mięso. Zwiększa również prawdopodobieństwo, że „mięsożercy” będą chętniej odwiedzali sieć restauracji.

„W momencie gdy Burger King zacznie oferować wegetariańskie burgery, wtedy nawet duże grupy znajomych składający się z osób zarówno spożywających jak i unikających mięsa będą w stanie zamówić posiłki według swojego indywidualnego uznania”.

Burger King już teraz oferuje wegetariańskie kanapki w Stanach Zjednoczonych, są one jednak przyrządzane z bułek i półproduktów, które znaleźć można w zamrażarkach praktycznie każdego sklepu spożywczego w USA.

Menu wegetariańskie wprowadzone w Indiach oferuje nie tylko same burgery, ale również przekąski bazujące na warzywach – między innymi Vegetable Chili Cheezos (smażone kawałki sera i warzyw z papryką) oraz Veggie Strips (warzywne frytki wypełnione kukurydzą, groszkiem oraz marchewką).



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here