Naga Markets



Burger-King-nft
Źródło: unplash.com/Ismail Hadine

Burger King uruchomił we wrześniu br. kampanię mającą na celu eliminację aż 120 sztucznych składników z własnemu menu. Objęła ona swoim zasięgiem Stany Zjednoczone. W jej ramach ambasadorami boxów pod szyldem „Keep it Real Meals” zostali amerykańscy celebryci. Co więcej, każdy taki zestaw opatrzono kodem QR, który uprawnia konsumenta do odbioru NFT wydanego we współpracy z platformą sweet.io.

Burger King eksperymentuje z NFT

Popularna sieć fast foodów prowadzi kampanię na terenie USA mającą na celu eliminację 120 sztucznych składników z własnego menu. Akcja ta przebiega pod hasłem „Keep it Real Meals”. 



Aby nadać akcji bardziej transparentny charakter, restauracja ta nawiązała współpracę z trójką celebrytów. Ci zaś w ramach zawartych umów podpisali się na boxach pełnym imieniem i nazwiskiem, nie zaś pseudonimem artystycznym. 

Oprócz zaangażowania gwiazd w promocję swojej nowej kampanii, znana na całym świecie sieć fast foodów postanowiła również dołączyć własne tokeny niewymienialne do każdego zestawu opatrzonego hasłem „Keep it Real Meals”. W tym celu Burger King podjął partnerstwo z platformą pozwalającą na wydawanie oraz dystrybucję NFT – sweet.io.

Kody QR pozwalające na dostęp do unikalnych tokenów mają znaleźć się na 6 milionach boxów z posiłkami. Organizatorzy akcji zaznaczyli również, że dla konsumentów, którzy zbiorą 3 takie same elementy kolekcji z zestawu od swojego ulubionego artysty, przygotowano bonusowe NFT. 

Niektórym tokenom przypisano szczególne atrybuty, tj. możliwość rozmowy telefonicznej z jednym z celebrytów, uprawnienie do odebrania prezentu z autografem artysty, czy roczny kupon na burgery Whopper!

NFT zyskują coraz większą popularność

Na wydanie własnych tokenów niewymienialnych zdecydowali się w tym roku nie tylko przedsiębiorcy interesujący się branżą blockchain, ale i niektóre duże marki, jak i znane osobowości. Eksperymentowanie z NFT może być nie tylko sposobem na przedstawienie siebie w roli innowatora, ale również na pozyskanie dodatkowych środków.

Użytkownicy nie raz pokazali, że są w stanie zapłacić krocie za rzeczy związane z ich ulubionymi idolami. Wszystko to zaczyna powoli przenosić się na płaszczyznę cyfrową. Nie tak dawno informowaliśmy o tym, iż swoje NFT wydała także polska piosenkarka – Dorota Rabczewska (pseudonim artystyczny Doda). Poszła ona w ślady znanej tiktokerki – Marty Rental (martirenti), która kilka miesięcy temu sprzedała swoją wirtualną miłość za blisko milion złotych!

invest

Autor poleca również: 



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here