Naga Markets
Brand24 znacznie zwiększa powtarzalne przychody i inne kluczowe mierniki wzrostu
Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.

O 21 proc. rok do roku wzrosły powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 na koniec czwartego kwartału 2021 r. To jeden z efektów wprowadzenia przez firmę nowej polityki cenowej.

Brand24 wskazuje na efekty nowej polityki cenowej

Globalny dostawca usług do monitorowania mediów internetowych – giełdowy Brand24 – zaliczył solidną końcówkę roku, zwiększając kluczowe mierniki wzrostu biznesu. MRR spółki, zwiększył się o ponad jedną piątą w stosunku do końca 2020 r., sięgając kwoty 1,4 mln zł. Powtarzalny przychód miesięczny wzrósł też w ujęciu kwartał do kwartału – o 6 proc. Jednocześnie spółka odnotowała 4-proc. progres w stosunku do końca września 2021 r. jeśli chodzi o ARPU – czyli średni przychód operacyjny przypadający na jednego użytkownika.



– Dotychczas raportowaliśmy co kwartał dane dotyczące liczby klientów. Uznaliśmy jednak, że informacje dotyczące powtarzalnych przychodów będą lepiej oddawały naszą bieżącą sytuację i perspektywy. Szczególnie, że dość rewolucyjnie zmieniliśmy nasze podejście do polityki cenowej oraz że efekty są tak znaczące, wręcz historycznie rekordowe – mówi Michał Sadowski, prezes Brand24.

– W ostatnich miesiącach zmieniliśmy plany cenowe dla nowych klientów – tak, aby zachęcić ich do przejścia na wyższe pakiety z dłuższym okresem obowiązywania. Poprawia to retencję klientów i ARPU, a przez to MRR – wyjaśnia Michał Sadowski.

Spółki zweryfikowała jednocześnie rabaty dla pozyskanych wcześniej użytkowników. W efekcie, mimo że część klientów zrezygnowała z usługi, miesięczny powtarzalny przychód (MRR) wzrósł.

Spółki zweryfikowała jednocześnie rabaty dla pozyskanych wcześniej użytkowników. W efekcie, mimo że część klientów zrezygnowała z usługi, miesięczny powtarzalny przychód (MRR) wzrósł.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie. Na rynku głównym GPW zadebiutowała 11 maja 2021 r.

Autor poleca również:

XTB
Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kontrakty cfd | pgnig giełda | gpw pkobp | kruk akcje kupno | notowania kęty | kurs rubla prognozy na najbliższe dni | notowania kruk |



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here