Notowana na NewConnect spółka Brand24, twórca narzędzia do monitoringu treści w internecie, poinformowała w miniony piątek, że liczba aktywnych klientów na koniec 2020 roku wyniosła 3470. Oznacza to wzrost o 260 klientów w ujęciu kwartalnym. W porównaniu z III kwartałem, liczba klientów wzrosła o 8%. “Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy” – przyznano w komunikacie.
-
- Rekordy sprzedaży w Brand24
- Mocne wybicie na wykresie
- NanoGroup – biobójcza maseczka w sieci Biedronka
- Rekordy sprzedaży w Brand24
Już w pierwszym kwartale spółka planuje dodawać nowe możliwości do swoich rozwiązań. W ostatnim czasie spółka wdrożyła m.in. mierzenie ekwiwalentu reklamowego publikacji czy nową wersję automatycznych maili transakcyjnych. Niebawem powinniśmy więc spodziewać się wejścia na rynek z nowymi rozwianiami. Spółka ograniczyła także koszty działalności i ocenia, że utrzymanie około 3500 klientów powinno wystarczyć, aby systematycznie odnotowywać zyski.
Te artykuły również Cię zainteresują
Coraz więcej klientów Brand24
Na wykresie widać, że takie dane zostały przyjęte z dużym entuzjazmem. Cena rosła o nawet 25%, co doprowadziło do wybicia z niewielkiej konsolidacji. Pojawia się więc szansa na zakończenie okresu sporych spadków z ostatnich miesięcy.
Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy darmowy eBook Narzędzia analizy technicznej spółek giełdowych. Odbierz go i więcej materiałów w strefie eLearn Comparic.pl.
Biobójcza maseczka niebawem w sprzedaży
Grupa biotechnologiczna NanoGroup, poinformowała podczas piątkowego poranka, że jej autorska maseczka z właściwościami biobójczymi, wejdzie do sprzedaży już na przełomie stycznia i lutego. NanoGroup odpowiedzialne jest za powłokę tej maseczki, która według niezależnych badań chroni przed wirusami, bakteriami i grzybami. Stopień ochrony określono na 99,7% w niezależnym instytucie we Włoszech. Co ważne, maseczka na początku trafi na rynek polski i niemiecki. W Polsce będzie dostępna na szeroką skalę m.in. poprzez sieć marketów Biedronka. To daje szansę na wysoką sprzedaż. NanoGroup przysługuje wynagrodzenie prowizyjne od wielkości sprzedaży.
Wydaje się, że maseczka trafia na rynek w ostatnim dobrym momencie, z uwagi na rozpoczęty proces szczepień przeciwko COVID-19. Informacja o podjęciu się produkcji takiej maseczki wywołała falę wzrostów na spółce, obecnie jest już spokojniej, choć pojawia się lekkie podbicie i co ważne zaczynają wzrastać obroty. Możliwe więc, że z czasem spółka wróci do wzrostów, choć maseczka może dać tylko krótkotrwały efekt. Wzrost ceny wiązałbym raczej z ambitniejszymi projektami jak choćby projekt pozwalający na przechowywanie narządów do transplantacji nawet kilka dni.
Przeczytaj również:
- GPW w ciągu 5 lat będzie liderem wzrostów w Europie, twierdzi Trader21
- Czy metody Warrena Buffeta przestaną działać? – wywiad z Bartłomiejem Zielińskim
- Inwestuj w wartość jak B. Graham i W. Buffett