Naga Markets



Brand Tokens: Tomasz Rozmus i Szczepan Bentyn chcą pozyskać 1 mln USD w ramach ICO
Od lewej: Tomasz Rozmus (Tokeneo), Krzysztof Kamiński (Comparic24.tv) i Szczepan Bentyn (Personal Tokens)

19 maja rozpoczęło się ICO (kryptowalutowa kampania crowdfundingowa) projektu Brand Tokens, który chce zaoferować markom i przedsiębiorcom możliwość tworzenia brandowanych tokenów. Za projektem stoją Tomasz Rozmus, prezes giełdy kryptowalutowej Tokeneo oraz Szczepan Bentyn, odpowiedzialny za projekt Personal Tokens. W ramach emisji tokenu BRND, twórcy projektu chcą pozyskać łącznie milion dolarów.

  • Prezes Brand Tokens jest Robert Wesker, twórca portal Grono.net
  • Szczepan Bentyn został COO (Chiec operating oficer) projektu, Tomasz Rozmus pełni natomiast rolę CBO (Chief brand oficer)
  • Brand Tokens ma pozwolić na tokenizację marki oraz wynagradzanie klientów przy wykorzystaniu technologii blockchain

Brand Tokens, czyli tokenizacja marek. Programy lojalnościowe oparte o blockchain?

Platforma Brand Tokens pozwala wyemitować firmom ich własne tokeny lojalnościowe w Blockchainie. W przeciwieństwie do punktów lojalnościowych tokeny wyceniane są w czasie rzeczywistym oraz mogą być przesyłane pomiędzy użytkownikami bądź wymieniane na giełdzie.

– Marki mogą wynagradzać swoich klientów, tak jak robią to dzisiaj za pomocą punktów. Tokeny mogą zostać wykorzystane na rabaty, produkty lub usługi jakie oferuje emitent, bądź każdy inny partner platformy. Brandy mogą używać swoich tokenów aby pozyskać nowych klientów lub wynagrodzić lojalnych klientów za zakupy, zaangażowanie w social mediach, uczestnictwo w eventach lub za udostępnienie swoich danych osobowych – informuje zespół Brand Tokens.

Zobacz również: Bitcoin i kryptowaluty w portfelach nawet kilku miliardów ludzi? Prognozuje Tomasz Rozmus (Tokeneo)

BRND, czyli kryptowaluta platformy Brand Tokens. ICO podzielono na pięć etapów

Brand Tokens ma stać się „pierwszą globalną, multibrandową aplikacją lojalnościową”, która pozwoli firmom tokenizować ich marki. W ramach rozpoczętego 19 maja ICO, inwestorzy mogą dokonać zakupu tokenu BRND, a cały proces został podzielony na pięć kolejnych etapów. Z każdym z nich cena waloru będzie wzrastała, a Rozmus i Bentyn chcą pozyskać łącznie jeden milion dolarów na rozwój swojego projektu.

Whitepaper BRND dostępny jest w tym miejscu i wynika z niego, że token ma być wykorzystywany na potrzeby dodatkowych usług dla marek, m.in. promocji, gier oraz konkursów. Popyt na kryptowalutę ma generować mechanizm BuyBack, w ramach którego co kwartał 20% zysku z subskrypcji będzie przeznaczone na odkupienie znajdujących się na rynku tokenów.

– Brand Tokens ma na celu wprowadzić kryptowaluty oraz Blockchain do powszechnego użytku, tworząc najbardziej efektywny i angażujący program lojalnościowy dla firm. Używając tokenów w technologii blockchain chcemy ztokenizować lojalność i uczynić z niej firmową walutę. Naszym celem jest zapewnić użytkownikom nowy sposób interakcji z ich ulubionymi markami, z pełną przejrzystością, integracją systemową oraz płynnością, jakiej nigdy wcześniej nie było w sektorze zarządzania lojalnością – napisano w materiałach informacyjnych BRND.

Łącznie wyemitowanych ma zostać jeden miliard tokenów (sztywna podaż), gdzie 10% to faza pre-ICO, łącznie 60% to kolejne rundy finansowania, 15% zostanie przeznaczone na marketing, 10% dla zespołu, a 5% na rezerwy oraz utrzymanie płynności

Zobacz również: Bitcoin zawiódł jako bezpieczna przystań, może zawieść ponownie, twierdzi Szczepan Bentyn



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here