Naga Markets



Onlybio.life, spółka zależna z Grupy Boruta-Zachem S.A. (w trakcie zmiany na Hub.Tech S.A.) produkująca naturalne kosmetyki oraz ekologiczne środki czystości, w pierwszym miesiącu IV kwartału 2020 r. zaliczyła historyczne maksima sprzedaży internetowej. Od początku października do 3 listopada sprzedaż e-commerce Onlybio.life odpowiadała za ponad 40 % całkowitej sprzedaży od początku 2020 r. W związku z rosnącym popytem, spółka zoptymalizowała dział operacyjno-logistyczny odpowiedzialny za obsługę sprzedaży e-commerce.

Onlybio.life zaliczyła historyczne maksima sprzedaży internetowej w pierwszym miesiącu IV kwartału 2020 r.

– Wprowadzony marcowy lockdown oraz ograniczenia dla handlu stacjonarnego pokazały jak bardzo istotny jest rozwój kanału sprzedaży internetowej, a ogólnodostępne statystyki jasno wskazują na to, że coraz więcej konsumentów przekonuje się do e-commerce. W październiku, jak i na początku listopada zderzyliśmy się z dużym wzrostem sprzedaży internetowej produktów Onlybio.life, wobec czego stale wdrażamy działania optymalizujące poszczególne procesy, prognozując dalszy rozwój tego segmentu – komentuje Marcin Pawlikowski, Wiceprezes Boruta Zachem.

Te artykuły również Cię zainteresują

W ramach działań modernizacyjnych, spółka wdrożyła w życie efekty zrealizowanego w II kwartale 2020 r. projektu badawczo-rozwojowego pt. Innowacyjna usługa badania zachowań konsumenckich w internecie w oparciu o własne algorytmy oraz analizy behawioralne. Jego wynikiem było opracowanie systemu do zbierania statystyk, działań́ i reakcji konsumentów z rożnych platform na przedstawione treści, a następnie udostepnieniu narzędzi do analiz wyników w celu optymalizacji treści oraz użytych kanałów.

– Implementacja algorytmów badających zachowania konsumenckie daje nam możliwość, by lepiej zrozumieć na co potencjalni kupujący zwracają uwagę przy wyborze produktu. Natomiast analiza dużych zbiorów danych pozwala lepiej pozycjonować nasze produkty oraz usprawnić efektywność całego procesu sprzedaży – informuje Marcin Pawlikowski. – Są to niezbędne działania umożliwiające zachowanie ciągłości pracy, szczególnie w przypadku dynamicznie zwiększającej się skali sprzedaży – dodaje.

Grupa Boruta-Zachem zamierza zostać do 2023 r. największym producentem eko kosmetyków i eko środków czystości w Polsce.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułCztery spółki odpowiedzialne za wzrosty WIG20
Następny artykułPyramid Games ogłosiła datę premiery Rover Mechanic Simulator
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here