Naga Markets



BoomBit z 16 mln pobranych gier we wrześniu - zapiski giełdowego spekulantaO wynikach za wrzesień poinformowała wczoraj producent gier mobilnych spółka BoomBit. Firma od pewnego czasu przyzwyczaiła do osiągania ponadprzeciętnych wyników i tym razem oczekiwania nie zostały zawiedzione. Łączne przychody wyniosły 14,2 mln zł we wrześniu 2020 r., co oznacza wzrost o 19% m/m. Narastająco za 9 miesięcy bieżącego roku szacunkowe przychody wyniosły ok. 105 mln zł, a nakłady marketingowe ok. 52 mln zł. Jedynym mankamentem raportu mogą być szacunki za trzeci kwartał, w którym przychody sięgnęły 36 mln zł czyli o 1 ml zł mniej niż w drugim kwartale.

  • BoomBit nadal z dobrymi wynikami
  • 105 mln zł przychodów od początku roku

We wrześniu 2020 łączna liczba pobrań gier Grupy Boom Bit wyniosła około 16 mln. Najpopularniejszymi grami w ub. miesiącu były Slingshot Stunt Driver – gra stworzona przez należące do Grupy BoomBit studio TapNice, która we wrześniu zanotowała 3,5 mln pobrań, a od premiery została pobrana blisko 8 milionów razy.

W kanale spadkowym

Na koniec miesiąca łączna liczba pobrań gier BoomBit przekroczyła poziom 164 mln licząc od początku 2020 roku. We wrześniu zadebiutowały gry “Guns Master”, “Mega Ramp Car Jumping” oraz “Swipe Fight”, oraz “Car Driving School” na konsolę Nintendo Switch. Na wykresie cena nadal porusza się w trendzie bocznym i cały czas oczekiwany jest ponowny atak na główny opór przy 24,50 zł.

boombit


Dołącz do największej grupy dyskusyjnej na Facebooku poświęconej GPW: Zyskowna strona giełdy prowadzonej przez Comparic.pl. Zapraszamy do jej aktywnego tworzenia!

Przeczytaj również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here