Naga Markets



Marek Parzyński, współzałożyciel PWay sp. z o.o., w rozmowie z Piotrem Gembarowskim na antenie Comparic24.tv opowiada o połączeniu blockchainu i gamingu. Celem spółki jest uruchomienie platformy Need for a Game Idea, która będzie nagradzał użytkowników za zgłaszanie własnych pomysłów na nowe tytuły gier komputerowych tokenem cyfrowym PWay. Więcej o przyszłości branży gamedev w Polsce oraz najnowszym projekcie spod skrzydeł polskiego studia deweloperskiego PlayWay w programie.

  • PWay – spółka zależna PlayWay – planuje w najbliższych miesiącach uruchomić platformę gamingową bazującą na blockchainie wykorzystującą własną kryptowalutę
  • Najciekawsze pomysły zaproponowane przez użytkowników zostaną wybrane przez spółki z grupy PlayWay, a twórcy będą mogli pracować nad dalszym pomysłem na nowy tytuł
  • Pomysłodawca otrzyma wynagrodzenie w tokenach PWay oraz udział w 5% z potencjalnych, przyszłych zysków gry

Need for a Game Idea i token, który trafi na kilka światowych giełd

W celu budowania wartości tokenu PWAY, z którego skorzystają użytkownicy i pomysłodawcy gier, spółka PWay chce udostępnić swoje cyfrowe aktywo na kilku największych światowych giełdach kryptowalutowych.

 Platforma pobierać będzie od deweloperów z Grupy PlayWay wynagrodzenie w wysokości 6 proc. zysków z gier pozyskanych za pośrednictwem Platformy (w pieniądzu fiducjarnym) i wypłacać będzie 5 proc. zysków w gier twórcom pomysłów – informuje Marek Parzyński.

Obecnie wyemitowanych zostało ponad 42 miliony tokenów PWAY.

PlayWay szuka Świętego Graala, nowa platforma ma w tym pomóc

Jak przyznaje Marek Parzyńśki, spółki wchodzące w skład grupy PlayWay mają na swoim koncie wiele sfinalizowanych i rozpoczętych produkcji, cały czas szukając pomysłów na nowe. Wyjście po nowe idee do użytkowników i gamerów ma zapewnić całkowicie nowy potencjał wzrostu i pomóc znalezienie Świętego Graala wśród gier, na którego stworzenie podmiot cały czas liczy.

Liczymy na to [Świętego Graala], platforma nas do tego przybliży. Tworząc platformę globalną (…) docieramy do wszystkich osób posiadających dostęp do Internetu. Te wszystkie osoby są naszymi potencjalnymi użytkownikami i potencjalnymi pomysłodawcami. Możemy przejść do zupełnie innych kultur i zupełnie innych pomysłów i wierzymy, że któryś z nich okaże się hitem na miarę tych największych światowych  – komentował Parzyński.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here