Naga Markets



blockchainHironao Kunimitsu, założyciel tokijskiej firmy, który stoi za grami społecznościowymi, Gumi, mówił w zeszłym tygodniu o przyszłości gier na Cointelegraph Japan Traders Live.

  • Kunimitsu jest zdania, że blockchain jest przyszłością rynku gier.
  • Zwraca zwłaszcza uwagę na rynek tokenów.

Tokeny i blockchain są przyszłością rynku gier

Hironao Kunimitsu, założyciel Gumi, uważa, że ​​oparty na blockchainie handel nie wymiennymi tokenami (NFT) w grach wideo stanie się „bardziej wartościowy niż cała japońska gospodarka”.

NFT wnoszą niejako działalność gospodarczą na poziom gier. Są unikatowymi tokenami reprezentującymi określony przedmiot. Na przykład NFT może dać użytkownikom gry dowód posiadania przedmiotów i postaci w grze. Można je następnie wymieniać na kryptowaluty na giełdach takich jak OpenSea.

W Minecrafcie niektórzy gracze budują swoje domy, ale obecnie mogą pokazać innym to, że je mają. Z kolei token NFT zapewni im prawo własności.

Potencjał rynku

Potencjał jest wielki: Fortnight ma około 150 milionów graczy miesięcznie, Minecraft niewiele mniej. Kunimitsu wskazuje, że „jest to więcej niż wynosi populacja Japonii”.

Teraz Zuckerberg w ramach Facebooka rozwija Librę. Prowadzi także działalność VR za pośrednictwem Oculus. W niedalekiej przyszłości, jeśli świat gier z ponad 100 milionami, 200 milionami, a nawet 300 milionami populacji się rozwinie, [używając blockchain] będziesz mógł handlować przedmiotami z gry jako aktywami, a Libra może stać się walutą bazową. Wtedy zobaczysz gospodarkę większą niż Japonia – uważa biznesmen.

Wpłynie to ponoć na edukację dzieci. – Póki co czas spędzany na graniu w gry wideo nie przynosi żadnej wartości – powiedział tokijski przedsiębiorca. – Uprawianie sportów takich jak baseball i piłka nożna jest jakoś OK. Studia są oczywiście w porządku. Twoi rodzice nie będą karcić swoich dzieci za ich robienie. Dlaczego tak dużo się uczysz? Dlaczego tak często grasz w piłkę nożną? Nie powiedzieliby tego. Ale zapytają, dlaczego tak często grasz w gry wideo. Jest tak, ponieważ to strata czasu – dodał.

Kunimitsu uważa, że ​​podejście do gier wideo zmieni się wraz z rozpowszechnieniem się gier opartych na blockchainie. – Grając w Minecraft przez nieograniczony czas, możesz zbudować wspaniały dom i sprzedać go ludziom, którzy potrafią zarabiać pieniądze w prawdziwym świecie –  powiedział. – Będzie wielu uczniów szkół podstawowych, którzy dużo zarabiają – prognozuje.

Autor poleca też:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here