Naga Markets



Ruszyła kampania crowdfundingowa Balticus SA – producenta unikatowych czasomierzy premium z Pomorza. Jest ona promowana przez platformę Crowdway. Balticus zwrócił się do inwestorów społecznościowych po 2,2 mln zł, które przeznaczy na stworzenie nowej linii zegarków klasycznych, nowej kolekcji czasomierzy, która będzie sprzedawana wraz z whisky, badania i innowacje oraz budowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium.

  • Balticus podpisał z Hashtag.pl umowę dystrybucyjną, zgodnie z którą Hashtag.pl jest wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce i w kilku innych krajach, takich jak Czechy, Słowacja, Niemcy, Wielka Brytania.
  • Dzięki tej współpracy czasomierze Balticus są dostępne obecnie m.in. w W. KRUK za pośrednictwem sklepu internetowego oraz w salonie stacjonarnym
  • Celem długookresowym jest zwiększenie dostępności marki w salonach stacjonarnych sieci na terenie całej Polsce.

Balticus chce rozwijać sieć sprzedaży. Szuka 2,2 mln zł w ramach crowdfundingu

W najbliższych miesiącach planowany jest dalszy rozwój sieci sprzedaży w kraju, jak i na rynkach zagranicznych. Pozwoli to w stosunkowo krótkim czasie rozbudować sieć sprzedaży marki Balticus. Plan zakłada, by do końca 2022 roku Balticus był silnie obecny w Niemczech, Czechach, Słowacji i Wielkiej Brytanii.

Te artykuły również Cię zainteresują




Firma ciągle się rozwija, ale chce zachować dotychczasową charakterystykę pracy. Podstawowym modelem działania spółki jest produkcja oraz sprzedaż zegarków Balticus zarówno we własnych kanałach e-commerce, jak również dostarczanie do sklepów specjalistycznych w Polsce i różnych rejonach świata.

– Balticus jest polską marką unikatowych czasomierzy premium. Od lat tworzymy wyjątkowe zegarki, które są sprzedawane w Polsce i na rynkach zagranicznych. Wyróżnia nas wysoka jakość, dbałości o detale oraz obsługa posprzedażowa z unikalną usługą door2door. Nasi konsumenci, dzięki limitowanym seriom, wchodzą w posiadanie jedynych w swoim rodzaju zegarków. Dla nas najważniejsza jest komunikacja z klientem, dlatego wsłuchujemy się w ich opinie i na tej podstawie wprowadzamy do sprzedaży nowe modele, a także rozwijamy dotychczas powstałe – mówi Bartosz Knop, prezes Balticus SA.

– Ruszamy właśnie z kampanią crowdfundingową. Inwestor – kupując akcje naszej spółki – staje się częścią polskiego brandu czasomierzy o niepowtarzalnym charakterze. Co więcej, dzięki transakcji może również otrzymać jeden z naszych wyjątkowych zegarków. Mamy ambitne plany rozwoju, będziemy tworzyć kolejne limitowane kolekcje oraz rozwijać kompetencje w zakresie innowacyjnych rozwiązań, by nasze zegarki dalej były synonimem oryginalności – dodaje.

Pierwsza emisja akcji Balticus SA

W 2020 roku miała miejsce pierwsza emisja akcji spółki. Wówczas ponad 500 inwestorów objęło akcje o łącznej wartości ponad 1,6 mln zł. Pozyskane środki pozwoliły na poszerzenie asortymentu o nowe wyjątkowe modele zegarków.

Zegarki Balticus projektowane są przez Mateusza Przystała projektanta i współzałożyciela studia D61 Design. Pierwsze zawodowe kroki stawiał już w wieku 15 lat. Wychowany na tzw. „twardym designie”, projektując przede wszystkim środki transportu (od elektrycznych rowerów po autobusy i tramwaje), choć w swoim portfolio, poza zegarkami, ma także m. in. kolekcje mebli metalowych, a nawet stację benzynową.

– Zapowiedź drugiej kampanii crowdfundingowej Balticus SA, która właśnie rusza, od początku spotkała się z dużym zainteresowaniem rynku. Liczba zapisów na alert inwestora przekroczyła próg tysiąca osób. Widać, że interesujące projekty związane z oryginalnością i ecommerce cieszą się dużą popularnością. Balticus to wyjątkowa polska marka, która ma wokół siebie dużą i zaangażowaną społeczność – mówi Marcel Rowiński, dyrektor operacyjny w Crowdway.

invest



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here