Naga Markets



Art Games Studio wyda grę nawiązującą do katastrofy w CzarnobyluArt Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, zawarło umowę z Przemysławem Kostrzewą założycielem Volframe na wydanie gry S.W.A.N. (Syndrome Without A Name). Przemysław Kostrzewa jest pomysłodawcą tytułu. Fabuła gry nawiązuje do katastrofy w elektrowni atomowej w Czarnobylu na Ukrainie, do której doszło ponad 30 lat temu. Tytuł ukaże się w I półroczu 2021 roku w wersji na PC. Docelowo planowane jest także wydanie na konsole.

Studio podpisało umowę z pomysłodawcą gry S.W.A.N.

Współpracę z Volframe nawiązaliśmy już kilka miesięcy temu. Wówczas zaprezentowaliśmy zwiastun tej ciekawej, a jednocześnie mrocznej produkcji, która odnosi się do prawdziwych wydarzeń jakie miały miejsce na Ukrainie w 1986 roku. Motyw katastrofy elektrowni jądrowej w Czarnobylu przewija się zarówno w książkach, serialach, jak i w grach. Nie jest to pierwszy tego typu projekt, jednak w naszej ocenie ta niecodzienna i owiana swego rodzaju tajemnicą historia ma duży potencjał do rozwinięcia. Dzisiaj podpisaliśmy umowę z Przemysławem Kostrzewą, założycielem studia Volframe i pomysłodawcą S.W.A.N., zgodnie z którą wydamy grę w wersji na PC –  mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.

Te artykuły również Cię zainteresują




S.W.A.N. (Syndrome Without A Name) to science fiction FPS puzzle horror, którego akcja toczy się kilka miesięcy po katastrofie w Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej. Gracz przeniesie się do miejsca nigdy wcześniej nieeksplorowane, do czarnobylskiej Strefy Wykluczenia – Instytutu S.W.A.N. Niewyjaśnione zjawiska i anomalie zamknięte za drzwiami Instytutu stały się początkiem dla historii o walce o przetrwanie, balansującej na granicy człowieczeństwa i nieznanej mocy. Pojawi się też motyw nieznanych chorób.

Jak zapowiada twórca, Przemysław Kostrzewa ze studia Volframe, rozgrywka będzie koncentrować się przede wszystkim na eksploracji, rozwiązywaniu zagadek, różnych interakcjach ze światem gry oraz odkrywaniu wątków fabularnych. W polskiej wersji językowej filmu wprowadzającego w historię oraz w samej grze narratorem jest lektor Mirosław Utta – znany z polskiej wersji językowej w serii S.T.A.L.K.E.R.

Nietypowe połączenie horroru oraz gry logicznej z perspektywą pierwszoosobową, zapewnić ma zwiększony poziom realizmu i powiązania ze światem przedstawionym. Rzeczywistość otaczająca gracza będzie się aktywnie zmieniać, przez co będzie musiał uważać na podejmowane ruchy, mając na uwadze, że na drodze mogą pojawić się potwory i innego typu niebezpieczeństwa. Mamy ambicje zaprezentować naprawdę wciągający projekt – podsumowuje Jakub Bąk. 

Datę premiery S.W.A.N. na Steam zaplanowano na I półrocze przyszłego roku. Docelowo tytuł ukaże się również w wersji na konsole.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

Poprzedni artykułKurs dolara (USD/PLN) testuje 3,7
Następny artykułBoomBit podpisał umowę inwestycyjną dotyczącą spółki SuperScale
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here