Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej planuje uruchomienie Answear Club Investor. W ramach programu lojalnościowego dla akcjonariuszy spółki przygotowano szereg bonusów, m.in. stały rabat na zakupy oraz usługę personal shopera. Answear.com jest w trakcie oferty publicznej, zapisy dla inwestorów indywidualnych ruszyły 10 grudnia i potrwają do czwartku (17 grudnia). Spółka planuje zakończenie oferty publicznej do świąt Bożego Narodzenia.
- Answear.com zapowiada szereg korzyści dla przyszłych akcjonariuszy spółki.
- W grę wchodzi między innymi stały rabat czy wcześniejszy dostęp do akcji rabatowych.
- Answear.com chce wejść na Giełdę Papierów Wartościowych jeszcze w 2020 roku.
Te artykuły również Cię zainteresują
Program lojalnościowy zaproponowany przez Answear.com
– Answear Club Investor to pierwszy tego typu program lojalnościowy na polskiej giełdzie – jesteśmy pionierami jeśli chodzi o taką inicjatywę wśród spółek z naszej branży. Zależy nam, aby nasi inwestorzy mogli poznać naszą markę i oferowane przez nas produkty, docenić ich najwyższą jakość. Chcemy ułatwić im to w największym możliwym stopniu, sprawić by nasi inwestorzy byli naszymi klientami i odwrotnie. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.
Zobacz również: BM Pekao jako pierwsze wprowadziło dostęp do pre-marketu Wall Street, mówi Piotr Kozłowski
Akcjonariusz, po przystąpieniu do Answear Club Inwestor będzie mógł liczyć na 20 proc. stałego rabatu (przysługującego na produkty nieprzecenione), wcześniejszy dostęp do akcji rabatowych, a także indywidualną usługę personal shopera w formie online. Spółka zapowiada również specjalne akcje rabatowe dedykowane wyłącznie członkom klubu.
Internetowa platforma sprzedażowa Answear.com z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami, działa na rynku od 2011 r. Spółka prowadzi sprzedaż w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech.
ZAPISZ SIĘ NA AKCJE ANSWEAR.COM DO 17 GRUDNIA
Zobacz również: Krzysztof Czaplicki (Noctiluca): Pracujemy nad świętym graalem emiterów w ekranach OLED
Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 90 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są popularne marki odzieżowe (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), marki jeansowe (Levi’s, Lee, Wrangler), a także marki premium (Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Red Valentino, DKNY). Produkty z segmentu ekonomicznego są oparte głównie o markę własną (Answear LAB).
Autor poleca również:
- Robinhood: Platforma, która wprowadziła giełdę pod strzechy planuje IPO. Wycena sięgnie 20 mld dol.?
- Noctiluca przyciągnęła uwagę zarządzających funduszami
- Rusza IPO Answear.com. Spółka chce pozyskać ok. 65 ml zł na rozwój