Naga Markets



Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, kontynuuje dynamiczny wzrost w 2020 r. W trzech kwartałach br. spółka zaraportowała 263 mln zł przychodów, 18 mln zł EBITDA oraz 12 mln zł zysku z działalności operacyjnej. W połowie września br. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut do końca 2020 r.

Answear.com kontynuuje dynamiczny wzrost w 2020 r.

Answear.com, z racji swojej działalności w Internecie, nie odczuwa większości negatywnych skutków związanych z pandemią COVID-19 i przymusowym lock-downem. Kiedy tradycyjne sklepy są zamknięte Answear.com bez żadnych zakłóceń może realizować sprzedaż na swojej platformie. W okresie styczeń-wrzesień 2020 r. spółka odnotowała 1,74 mln transakcji o średniej wartości zamówienia 224 zł netto.

Te artykuły również Cię zainteresują

– Jesteśmy zadowoleni z wyników wypracowanych przez trzy kwartały 2020 r. Cieszy nas wzrost EBITDA: EBITDA znormalizowana urosła ponad 3 krotnie, a EBITDA raportowana ponad 4 razy w stosunku do 9 miesięcy 2019. Jest to zgodne z naszą strategią, która zakłada budowanie biznesu w oparciu o rentowność działalności.

Dodatkowo, przy istniejących ograniczeniach w dostępie do kapitału, stale zwiększamy skalę naszego biznesu, notując wzrost przychodów o 28 proc. rdr. Pandemia COVID-19 przyśpieszyła widoczne od kilku lat trendy związane z przenoszeniem się handlu do Internetu, co pozwala nam z optymizmem patrzeć na wyniki w kolejnych okresach – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Answear.com konsekwentnie poszerza swoją ofertę produktową. W ostatnim czasie spółka zaczęła współpracować z kilkunastoma nowymi markami. Część z nich dostępna jest już w sprzedaży od sezonu jesień-zima 2020, a pozostałe będą wchodzić od sezonu wiosna-lato 2021 i jesień-zima 2021. Dodatkowo spółka stale zwiększa średnią wartość koszyka, co jest wynikiem poszerzania gamy produktów z kategorii premium.

– Stale umacniamy naszą pozycje na wszystkich rynkach, na których działamy. Koncentrujemy się przede wszystkim na bogatej ofercie produktowej marek z segmentu premium i średniej półki, które zwiększają średnią wartość koszyka. Dodatkowo w przyszłości zamierzamy wejść na nowe rynki, mam na myśli kraje bałtyckie, bałkańskie oraz dawne republiki byłego ZSRR. Rozwijamy również naszą markę własną Answear Lab, która gwarantuje nam atrakcyjną marżę. W połowie września zaprezentowaliśmy limitowaną kolekcję inspirowaną serialem „KRÓL” na podstawie bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha. – dodaje Krzysztof Bajołek



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułMZ: 23 975 nowych przypadków COVID-19, liczba zarażonych sięgnęła 796 798
Następny artykułApator przewiduje ok. 82 mln zł capeksu w 2020 r., ponad 100 mln zł w 2021 r.
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here