Naga Markets



Answear.com - pierwszy debiut na GPW w 2021 rokuW ramach publicznej oferty akcji Answear.com zebrało około 45 mln zł, a wartość całej oferty przekroczyła 80 mln zł, co można uznać za dobry wynik. Teraz firma zadebiutuje na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) z ceną emisyjną akcji ustaloną na 25 złotych.

  • Firma Answear.com przeprowadziła udaną ofertę publiczną
  • Łączna liczba zapisów na akcje wyniosła ponad 11,4 tys.
  • Zarząd zapowiedział debiut na 8 stycznia

11,4 tys. zapisów na akcje Answear.com

Answear.com prowadzi sprzedaż odzieży w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, ale żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30 proc. udziału w całkowitych przychodach spółki. W drugiej połowie grudnia właściciel platformy przeprowadził ofertę publiczną akcji, a część pozyskanych z IPO pieniędzy przeznaczy m.in. na promocję.

Te artykuły również Cię zainteresują




W komunikacie opublikowanym przez Answear.com napisano, że oferta cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem inwestorów indywidualnych. Łączna liczba zapisów w tej transzy wyniosła ponad 11,4 tys., a redukcja wyniosła przeszło 96,6 proc.

– Chciałbym podziękować wszystkim inwestorom za zaufanie, docenienie naszego biznesu oraz możliwość wspólnego rozwoju Answear.com. Jestem zadowolony z zakończonej emisji akcji. Pozyskaliśmy 45 mln zł, które istotnie wzmocnią dalszy rozwój Answear.com. Kwota ta umożliwi nam realizację strategicznych celów w postaci powiększenia oferty produktowej oraz wzmocnienia świadomości marki poprzez kampanie marketingowe. Warto podkreślić, iż te dwa obszary są dla nas kluczowe i bezpośrednio przekładają się na nasze wyniki i budowę wartości Spółki – skomentował Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Każdy inwestor posiadający co najmniej 50 akcji Answear.com będzie mógł przystąpić do Answear Club Investor. Akcjonariusze, którzy dołączą do programu będą mogli liczyć na 20-proc. rabat (na produkty nieprzecenione, z wyłączeniem niektórych marek), wcześniejszy dostęp do akcji rabatowych, a także indywidualną usługę personal shopera (indywidualne porady stylisty). Spółka zapowiada również specjalne akcje rabatowe dedykowane wyłącznie członkom klubu. Więcej szczegółów na temat programu zostanie przedstawionych już w styczniu, podano w komunikacie.

Debiut 8 stycznia jeszcze niepotwierdzony przez GPW

Debiut Answear.com na GPW to ważne wydarzenie dla krajowych inwestorów. Na razie tylko zarząd firmy zapowiedział debiut na piątek 8 stycznia. Chociaż Giełda Papierów Wartościowych uchwaliła już dopuszczenie akcji do obrotu, potrzeba jeszcze oficjalnego potwierdzenia daty debiutu.

W obrocie znajdą się już istniejące akcje, a także prawa do akcji z nowej emisji. Prawa do akcji zostaną zamienione na akcje po około 4 tygodniach od debiutu.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here