Naga Markets



Answear.com chce wejść na co najmniej dwa nowe rynki w 2022 r.Warszawa, 14.10.2021 (ISBnews) – Answear.com planuje rozpocząć sprzedaż online przynajmniej na dwóch nowych rynkach w 2022 r., poinformował prezes Krzysztof Bajołek

„Będziemy koncentrować się na sprzedaży na obecnych rynkach, na których już jesteśmy. Oczywiście będziemy rozwijać się także na nowych rynkach, a także rozwijać nadal naszą markę własną Answear LAB” – powiedział prezes Bajołek podczas wideokonferencji „GPW Innovation Day”.



„Obecnie działamy na 9 rynkach w regionie CEE: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Grecji oraz Chorwacji. Docelowo chcemy być na wszystkich bałkańskich i bałtyckich rynkach. Perspektywicznie będziemy później myśleć o rynku niemieckim i austriackim, gdyż są one w naszym zasięgu logistycznym. W przyszłym roku będziemy chcieli otworzyć przynajmniej dwa nowe rynki; które to będą, to jeszcze nie zdecydowaliśmy” – dodał prezes.

Answear.com to założony w 2011 e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka prowadzi obecnie działalność w 8 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Grecji, Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od stycznia 2021 r.

(ISBnews)

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: alior giełda | orlen akcje opinie | gpw eurocash | jak działa blik | usd notowania | cena akcji mercator medical | lpp akcje prognozy |



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here