Internetowy sprzedawca odzieży Answear ocenia, że jest “na dobrej drodze, aby wyczerpać potencjał magazynu, szacowany na 2 mld zł”, poinformował prezes Krzysztof Bajołek. Do 2025 roku spółka chce wejść do krajów bałtyckich, mniejszych bałkańskich i Mołdawii, a następnie otworzyć rynki zachodnioeuropejskie. “Wydajność naszego magazynu wynosi 2 mld zł. Jesteśmy na półmetku i jednocześnie na dobrej drodze, aby wyczerpać ten potencjał.
- Answear w dynamicznej zwyżce
- Kolejna gra PlayWay z dobrymi recenzjami
- Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl
W przyszłości kolejny magazyn możemy uruchomić bliżej naszych rynków południowych” – powiedział prezes Bajołek, który wskazał również, że Answear osiągnął 200 tys. produktów marek premium gotowych do natychmiastowej wysyłki. W ostatnim czasie liczba ta została zwiększona o 50%. “Będzie to przyczyniać się do dalszych wzrostów sprzedaży. Nasza strategia jest niezmienna od debiutu giełdowego.
Nowe maksima
Będziemy nadal poszerzać naszą ofertę produktową, może nie tak dynamicznie jak wcześniej, ale nadal będą pojawiać się nowe marki i produkty premium. Będziemy nadal optymalizować działalność pod względem rotacji i marży” – wymienił Bajołek. Popyt walczą o utrzymanie się nad wsparciem 26,50 zł.
Blisko ważnego oporu
Straty po sięgającej 67% przecenie z poprzednich lat, odrabia producent gier PlayWay. Notowania mają obecnie przed sobą opór w rejonie 410 zł oparty o dołki z końca 2021 roku.
Spółka poinformowała, że wydana przez nią gra WW2 Rebuilder (wraz ze spółką zależną Madnetic Games), znalazła się na 50 miejscu wśród najlepiej sprzedających produkcji na platformie Steam. WW2 Rebuilder uzyskał ponad 95% pozytywnych recenzji. Od początku bieżącego roku kurs PlayWay wzrósł o blisko 24%.
- Niskie opłaty i ponad 5 tys. instrumentów finansowych w ofercie. Rozmowa z CEO Conotoxia Ltd.
- Ceny ropy naftowej pozostaną na wyższym poziomie nieco dłużej, uważa UniCredit
- Przes Galvo, Ryszard Szczepaniak, w rozmowie z Comparic24.tv