Naga Markets



Amica rozpoczęła kampanię marki Fagor w Hiszpanii, opóźnioną przez pandemięFagor Electrodoméstico – marka będąca częścią portfolio Grupy Amica – wystartowała z nową kampanią wizerunkową w Hiszpanii, podała spółka. Początkowo kampania miała ruszyć w marcu ub.r., ale została opóźniona przez pandemię. Będzie w niej wykorzystany globalny brand piłkarski Atlético Madryt.

“Fagor Electrodoméstico to marka szczególna w portfolio Grupy Amica. Dzięki umowie licencyjnej podpisanej pod koniec 2019 roku dostaliśmy możliwość eksploatacji brandu o bardzo podobnej rozpoznawalności i postrzeganiu wśród hiszpańskich konsumentów, z jaką mamy do czynienia w Polsce przy marce Amica. Prace nad platformą komunikacyjną oraz planem marketingowym trwały długo, obejmując m.in. pogłębione analizy badań konsumenckich oraz warsztaty z Hiszpanami, dzięki którym poznaliśmy realne postrzeganie i potrzeby ze strony końcowych użytkowników sprzętów AGD. Początkowy plan zakładał rozpoczęcie komunikacji w marcu 2020 r., jednakże pandemia opóźniła o rok i zmieniła całą platformę komunikacyjną dla marki” – powiedział dyrektor ds. marketingu Grupy Amica Paweł Rydz, cytowany w komunikacie.

Te artykuły również Cię zainteresują




Działania promocyjne mają także na celu zwrócenie uwagi młodszej grupy odbiorców na rozpoczętą niedawno współpracę marki z globalnym brandem piłkarskim Atlético Madryt.

“Projektując platformę komunikacyjną, chcieliśmy wykorzystać fenomen rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej, stąd dokładnie przeanalizowaliśmy opcje współpracy z największymi markami hiszpańskimi w tej dyscyplinie. Wybór Atlético Madryt nie był przypadkowy. Najdłużej prowadzona sekcja żeńskiej piłki nożnej, wiele tytułów i wyróżnień na boiskach Hiszpanii, a także wpisana w DNA klubu waleczność i poświęcenie idealnie dopełniały to, co dzięki zaangażowaniu zasobów Grupy Amica chcemy zaoferować pod marką Fagor Electrodoméstico w Hiszpanii” – dodał Rydz.

Elementami kampanii są m.in. spot reklamowy prezentowany w telewizji, online oraz mediach społecznościowych, a także dedykowane treści i kreacje w prasie. Działania potrwają do końca czerwca. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Q&A Communications. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

W portfelu Grupy Amica znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 mln urządzeń rocznie.

Amica jest producentem sprzętu AGD, notowanym na warszawskiej giełdzie od 1997 r.

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: merkator akcje | dino akcje | playway kurs | lotos kurs | mrc kurs | kurs jena | kghm notowania |

invest



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here