Naga Markets



Amica [AMC], Dino [DNP] – Gorące spółki dniaProducent sprzętu AGD, spółka Amica opublikowała wczoraj szacunkowe wyniki za trzy kwartały bieżącego roku. Od stycznia firma odnotowała 136,8 mln zł skonsolidowanego zysku operacyjnego wobec 108,3 mln zł rok wcześniej. Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2 133,4 mln zł wobec 2 141 mln zł rok wcześniej. Ostateczne wyniki poznamy 27 listopada. Zdaniem spółki, wyniki są dobre i spowodowane ożywieniem popytu po okresie lockdownu w marcu i kwietniu.

  • Amica zadowolona z wyników po trzech kwartałach
  • Kurs w kierunku tegorocznych maksimów
  • Dino wycenione na 253,90 zł

Po za ożywieniem popytu za wynik odpowiada także skuteczna dyscyplina kosztowa. Pozwala ona patrzeć z optymizmem w przyszłość, także jeżeli skutki pandemii będą podobne jak w marcu. Zdaniem spółki, szczególnie grudzień powinien być dość udany z uwagi na przedświąteczne zakupy.

Te artykuły również Cię zainteresują




Amica wraca do wzrostów

Na wykresie kurs spółki pnie się w górę, a korekta z ostatnich miesięcy wyniosła zaledwie 20%. Jest to niewielka wartość jak na momentami paniczną wyprzedaż na szerokim rynku. Cele popytu obecnie jest przynajmniej wyrównaniu maksimów z sierpnia przy 163 zł.

amica


Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy darmowy eBook Narzędzia analizy technicznej spółek giełdowych. Odbierz go i więcej materiałów w strefie eLearn Comparic.pl.

Dino na nowych maksimach

Bardzo mocą rekomendację od DM BOŚ otrzymała wczoraj spółka Dino, prowadząca sieć marketów. Mocna wycena nie powinna zaskakiwać, gdyż ta branża nie ucierpiała specjalnie na pandemii. Analitycy podnieśli cenę docelową do 253,90 zł i zalecili kupno akcji. Spoglądając na wykres, wydaje się, że są całkiem duże szanse na realizację takiego scenariusza. Korekta była płytka, a cena z impetem kolejny raz atakuje czytelny poziom oporu. Wybicie może więc być tylko kwestią czasu.

dino

“Przez ostatnich 10 lat spółka radziła sobie bardzo dobrze z rozbudową sieci sklepów, co roku zwiększając ich liczbę. Biorąc pod uwagę dotychczasowe osiągnięcia, zakładamy że jeszcze w najbliższych 4 latach (2019-23) Spółka powinna być w stanie podwoić liczbę sklepów w sieci” – napisano w raporcie. Warto dodać, że po za rosnącą liczbą sklepów, spółka cały czas poprawia rentowność. Analitycy prognozują wzrost EBITDA w latach 2020 i 2021 odpowiednio na 33% i 28% w ujęciu rocznym.

Przeczytaj również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here