Naga Markets



źródło: https://www.financemagnates.com/
Obroty finansowe międzynarodowej marki Alpari na kluczowych rynkach w pierwszym półroczu 2018 r. wyniosły 840,5 mld USD, a zatem były o 40% większe niż w analogicznym okresie 2017-go roku. 

Osiągnięcie to było w dużej mierze wynikiem ciągłego rozwoju bazy klientów oraz wzrostem aktywności traderów i inwestorów na tle efektywnej ekspansji marki na rynkach globalnych. Najwyższe wskaźniki wzrostu w obszarach działalności Alpari odnotowano w krajach Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Łacińskiej.

“W pierwszym półroczu 2018 r. kontynuowaliśmy nasz udany postęp na arenie międzynarodowej, dziś Alpari ma wiodącą pozycję na wielu rynkach, na których działa, osiągając najwyższe obroty handlowe dzięki rosnącej bazie naszych klientów. W drugim kwartale 2018 roku przekroczyliśmy kamień milowy dwóch milionów klientów, co jest niewątpliwie wynikiem dobrze przemyślanego, strategicznego rozwoju marki, niezawodności oraz dostępności innowacyjnych technologii i atrakcyjnych warunków handlowych dla klientów.” – komentował Andrey Dashin, właściciel międzynarodowej marki finansowej Alpari.

W pierwszym półroczu para walutowa EURUSD utrzymała swoją pozycję najpopularniejszej pary walutowej dla klientów Alpari. Wolumen wzrósł na tej parze o 56% w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Wolumen dla drugiej najpopularniejszej pary walutowej GBPUSD wzrósł o 63%.

Zobacz też: Alpari otwiera się na Bitcoina

Ponadto, kllienci Alpari nadal wykazują niezłomne zainteresowanie handlem złotem, dlatego obroty handlowe na parze XAUUSD stale rosną.

Vladimir Verbitsky nowym CEO

W pierwszej połowie 2018 roku nastąpiły istotne zmiany w kierownictwie Alpari. Vladimir Verbitsky został powołany na stanowisko Dyrektora Generalnego (CEO). Ponadto Olga Rybalkina wróciła do czynnej roli kierowniczej w Alpari po otrzymaniu nominacji na stanowisko Partnera Zarządzającego.

Kluczowymi celami Alpari są dalsze umacnianie działalności na rynkach międzynarodowych, na których obecnie działa firma, wzrost wskaźników operacyjnych oraz przygotowanie i wdrożenie skutecznej strategii rozwoju na nowych, kluczowych rynkach dla marki. Ponadto, w trzecim kwartale 2018 r., Alpari planuje rozpocząć działalność na Łotwie.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here